Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alfa Romeo 1,4 MITO WoooW

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Har her i dag haft fornøjelsen af at køre en næsten ny Alfa Romeo fra Kastrup til Slagelse..........som

af Fiat Danmark er stillet til rådighed til min kones virksomheder til promotion formål!

Wowww....155 HK Dynamic Turbo knap......what a feeling!

Har ikke set konen i flere timer nu.......hun tester den.

Må håbe, at det ikke giver fartbøder!

/peter

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Må du slipper for fartbøder, men det lyder til at du skal glemme Dankortet langt væk :-)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Alfa er bare en lækker bil. De rammer sgu aldrig ved siden af. Deres Mito havde jeg en lille forelskelse med. Dens bagende er bare flot

God tur :-)

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter - Revisor:

Hej!

Har her i dag haft fornøjelsen af at køre en næsten ny Alfa Romeo fra Kastrup til Slagelse..........som

af Fiat Danmark er stillet til rådighed til min kones virksomheder til promotion formål!

Wowww....155 HK Dynamic Turbo knap......what a feeling!

Har ikke set konen i flere timer nu.......hun tester den.

Må håbe, at det ikke giver fartbøder!

/peter

Hej Peter,

Ja, Alfa Romeo rocks! Big Smile

Min kone er også ret tilfreds med hendes konebil.

Det er godt nok ikke en Mito, men en 156 RST2, 2.0 JTS..
Vist noget tungere end Mito, så vidt jeg husker, så dens 176 målte HK skal slæbe på mere.
Jeg får da lov at låne den en gang imellem. Det er jeg glad for! Big Smile

Anyway, Mito'en er flot!
Skulle vi ikke have familien med på lange ture, kunne det godt have været en Mito næste gang.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Til gengæld var 156 `eren årets bil 2-3 år i træk ? Jeg blev chokket da jeg prøvede dens optræk. En fantombil til prisen. Kunne nemt have kostet 40 % ekstra

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja....jeg er normalt, og har også selv en større bil, men denne Alfa-model er bare noget særligt.

Som du siger, det fantomoptræk......det er ikke mange mindre biler...der rykker som denne. 

/peter

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

movement:

Til gengæld var 156 `eren årets bil 2-3 år i træk ? Jeg blev chokket da jeg prøvede dens optræk. En fantombil til prisen. Kunne nemt have kostet 40 % ekstra

Alfa Romeo burde da helt sikkert have vundet "årets bil" flere gange, men det er kun blevet til to gange, de seneste 40 år.

1978: Alfa Romeo Guilietta
1998: Alfa Romeo 156

Du kan se hele listen over "årets bil" vindere her.

Da vi skal have familien med på lange ture, håber jeg at den næste bliver den nye 159 sportwagon 1750 TBI eller den lidt ældre 159 sportwagon 2.2 JTS.
Inden 159 kom, havde jeg aldrig troet, at jeg ville "tilbage" til stationcar.. men nu er jeg solgt. Big Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter - Revisor:

Tja....jeg er normalt, og har også selv en større bil, men denne Alfa-model er bare noget særligt.

Som du siger, det fantomoptræk......det er ikke mange mindre biler...der rykker som denne. 

/peter

Den er altså også flot! Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

620

lige et billede fra bilmagasinet.dk

Flot bil

Michael

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, så var det den mest solgte nogle år i træk. Èn ting er sikkert ,d a 156 `eren kom frem, spredte det sig som en steppebrand. Har sjældent set en bil få så gode anmeldelser. Og det startede en bølge af super biler til " lave " priser, med blandt andet Skoda i frontlinjen

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)