Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg lukke kundens butik ned?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 2. Jul 07
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Reklameshoppen.dk

Kunden klager skam alt hvad de kan... men som sådan ikke fordi shoppen ikke virker som den skal, de tjener rent faktisk penge på den lige nu, men mere fordi at shoppen kan så meget, og kunden ikke rigtig magter, at de selv skal læse i en manual for at blive lidt klogere på hvordan det fungere, så i stedet for at prøve selv, kaster kunden sine egne frustrationer tilbage til mig og vil så ikke betale for noget de ikke kan finde ud af. Det er det som jeg ikke mener er i orden.

og ja, det er helt klart, at hvis jeg skal lave sådan noget her igen så kommer der helt 'andre boller på suppen'... men det betyder ikke at jeg giver op!

/Anders

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

ok, det havde jeg ikke lige set, så er det jo lidt sværere da det så bliver påstand mod påstand, da kunden sikkert mener varen ikke er leveret før de har alt til at virke.

Som jeg altid plejer at sige, husk at være den største af jer to. lav evt. et skriftligt oplæg, hvor du lover at hjælpe med en række ting. og så skriver kunden bagefter under på at han har fået vist dem og at han derfor skal betale. Hvis han derefter ikke betaler, så er det bare at give den til inkasso.

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)