Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danaweb og seo - kan de det?

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 00:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok takker frank Wink

/allan

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Worsøe:

Jeg ligger stadig så langt nede på google, så  man skal kende min url for at finde min hjemmeside. Hvis man skriver tandlæge København ligger vi på side 25!

Dem der er placeret som nummer 8-9 stykker på side 1 ved en søgning på "tandlæge København" har en titel der bare hedder "forside", så der er håb forude Smile

Du skal som det første have fundet ud af hvilke ord og sætninger du gerne vil findes på. Er det eksempelvis "tandlæge København" så er det også en god ide at have det udtryk i din meta beskrivelse og/eller titel, samt i dit indhold på hjemmesiden.

Desuden skal du som Frank nævner have nogle indgående links til din hjemmeside, hvor ankerteksterne er de ord eller sætninger du gerne vil findes på, som f.eks. tandlæge København. En god ide er at smide sådan et link i din signatur her på Amino.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Karlslunde
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 12:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Folks

Så er der lige en 5min pause mellem patienterne.

Jeg forstod Frank med det samme...... Og teksterne er 5år gamle, så det er helt fint at kigge dem igennem, selvom de næsten er evig gyldige, så kan sproget måske have ændret sig lidt.

 

Jeg er slet ikke inde i meta tags og anker tekst... bliver nok nød til at sætte mig ind i det.

 

MEN, jeg kan fornemmer at der ikke er nogen der rigtig bruger danaweb her.......

Allan har kun hørt dårligt.....hmm ingen trøst der.

www.tand-klinikken.dk  tandlæger københavn, laser og cad/cam porcelænskroner samme dag

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 12:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Hvis du er i tvivl om, hvad Danaweb gør for dig, når de udfører SEO-arbejde, så spørg dem. De bør med det samme kunne forklare dig, hvad de arbejder med. Det er i hvert fald bedre end at gå rundt og tvivle på dem, som jeg fornemmer, at du gør.

Fra Karlslunde
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 15:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frank


Du har helt ret, men jeg skrev til "min SEO-teknikker" og spurgte ham om han ikke kunne beskrive præcis hvad han havde lavet.... Ingen svar.

Men han sendte google analyser....?...!.....?....!

 

Så derfor ville jeg hører andres erfaringer. For jeg er ved at være der hvor jeg enten skal have et svar eller nogle penge retur og bruge deem på en der ved hvad han laver og er villig til at fortælle mig det.

 

I skal i hvertfald have tak for Jeres svar, jeg ville sætte mig ind i stoffet og få løst de problemer i beskriver.

Morten

www.tand-klinikken.dk  tandlæger københavn, laser og cad/cam porcelænskroner samme dag

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 16:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan... Jeg synes at du skal høre noget godt om DanaWeb for første gang.

Jeg har igennem de sidste 3 år haft min webshop hos danaweb. Jeg har altid fået det jeg har bedt om hos dem. Dog har der også været en enkel gang, hvor jeg har nød til at tale med lidt hårde år.. Jeg er endda så godt tilfreds, at jeg har lige fornyet min aftale hos dem for de næste 2 år.

Jeg vil gerne anbefale danaweb. især da de giver mig mere end jeg betaler for...

 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Jeg er ikke proffesionel søgemaskineekspert. Faktisk er jeg slet ikke søgemaskineekspert, eller for den sags skyld ekspert i noget som helst andet :-).
Jeg prøver selv at optimere min websites, ud fra andres råd, og det syntes jeg faktisk selv går rigtig godt.
Nu har jeg kun din version at forholde mig til, og det er måske ikke helt fair overfor Danaweb, men det er nu engang sådan.

Min konlusion må være at hvis Danaweb undgår dine konkrete spørgsmål, så er det fordi de ikke kan (vil!) svare konkret på dem. Det kan være at et konkret svar, vil afsløre at de ikke er de penge værd du betaler dem.

Efter min mening er du i en situation, hvor du bør overveje om du selv vil bruge tid på at sætte dig ind i SEO, eller om du vil finde en anden og mere kvalificeret hjælp. Personligt syntes jeg det er et spændende emne, og kombineret med jeg ikke har et stort markedsføringsbudget, så laver jeg min optimering selv. Du har sikkert nogle andre præferencer, som gør at en betalt løsning vil være det bedste for dig.

Hvis du vælge at finde en anden leverandør, så sæt jer fra start en konkret målsætning, og få et overslag på hvad det vil koste. Jeg mener du hele tiden skal have dette i baghovedet: De penge som du giver ud til SEO, dem skal du have dækket igen i form af mere arbejde fra resultaterne. Du bliver derfor nød til at sætte nogle scenairer op, hvad vil en topplacering på "tandlæge københavn" koste kontra hvor meget mere omsætning (indtjening) vil du få over en given periode. Det er utrolig mange variabler i dette, og det vil derfor være præget af en unøjagtighed. Noget du skal tage højde for er:
- Er det relevante søgeord for din virksomhed? Du får lige et gratis tip: Brug Adwords til at teste forskellige søgeord/sætninger med. Lav nogle kampagner, og se hvilke søgeord / sætninger der konventere til kunder, og hvilke der ikke gøre. Du vil helt sikkert opdage, at nogle give meget bedre konventering end andre - og det er trods alt det der tæller.
- Når i har fundet de sætninger, som konventere, så må målet være at få lavet en god placering på dem. Nå placeringen er nået, kan i starte forfra, og prøve nye Sætninger / søgeord.

Hyppigheden og konkurencen på søgeordet / sætningen og er også ting du skal tage i betragtning!

Afslutningsvis vil jeg igen gøre opmærksom på: Jeg er ikke ekspert, men mine hjemmesider er efterhånden blevet til en pæn indtægskilde hver månede, så et eller andet må jeg gøre rigtigt :-).

held og lykke med det :-)

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 16:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Hedegaard:
Jeg vil gerne anbefale danaweb. især da de giver mig mere end jeg betaler for...

Det var da rar at høre Big Smile

Skulle det være disse du mener du får extra ? Smile

/allan

Fra Kirkendrup
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 19:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Jeg kan se at du søger andre som har brugt Danaweb som deres udbyder. Jeg bruger selv Danaweb som udbyder, det fortryder jeg rigtigt meget. Jeg købte min side i Februar måned, med en masse extra ting, deriblandt SEO. De første 6 måneder efter mit køb hang jeg i telefonen fordi at jeg var utilfreds med at de ikke havde lavet de ting som der stod i kontrakten. Da shoppen havde været online i 5 måneder, ringede jeg og sagde til dem at eftersom at de ikke kunne overholde hvad der stod i deres egen kontrakt, så ville jeg have en kompensation. Jeg mente at det var rimeligt at jeg fik halvdelen af pengene tilbage som shoppen havde kostet, men jeg fik svaret at det var der ikke nogen der var i stand til at kunne gøre, men jeg kunne få forlænget min kontrakt med et halvt år. Der gik yderligere 2 måneder hvor jeg stadig ikke var tilfreds med min shop og dens placering i Google (jeg var trods alt blevet lovet en plads mellem de 10 første på side 1 i Google af sælgeren). Ringede jeg igen for at "brokke" mig, og der fik jeg at vide at de havde kigget på min kontrakt og de kunne ikke helt forstå at jeg havde SEO optimering på, for det var noget som de først ville starte med at sælge et stykke ude i fremtiden, så jeg måtte have mine penge tilbage for SEO´en. Hold da op, hvad skete der lige der, har de slet ikke styr på hvad deres sælgere går og sælger??.

Jeg går hver dag og glæder mig til at min kontrakt udløber hos Danaweb, for jeg har da aldrig mødt nogen som har mindre styr på hvad de laver, som dem. Jeg ringer ikke så meget mere til dem, jeg har opgivet dem, for de snakker altid udenom, eller så er vedkommende som jeg skal snakke med ikke til at træffe, og få dem til at ringe tilbage kan man godt glemme, selvom de lover.

  René Jørgensen

www.fynbosikring.dk

Fra Karlslunde
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 21:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René

 

Sikker noget l...! De slår sig op på at være Danmarks største web bureau - måske er de for store.

Jeg syntes at kodningen og opsætningen gik godt og jeg kunne få rettet siden til lige så meget jeg gad brokke mig og det er da også blevet rimeligt godt, men igen man skal være meget vedholdende.

Hvis du har fået at vide de ikke laver SEO, det er da helt ude skoven, når de sælger det.

Hvis du har e-shop er du jo afhængig af aat få det rigtige produkt. Jeg håber det lykkedes for dig.

Morten

 

 

www.tand-klinikken.dk  tandlæger københavn, laser og cad/cam porcelænskroner samme dag

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)