Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis/billig DNS løsning søges

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

IT-Konsulenten:

F.eks. skriver I: Globale skabeloner - Indtil videre har vi kun en enkelt, nemlig "google mail".

Så nogle flere globale skabeloner. Rent designmæssigt ser I mere professionelle ud end jeres største konkurrent, hvorfor jeg f.eks. vil have nemmere ved at forsvare at benytte jer end dem, når kunder ønsker domæner hostet. Derfor ville det også være rart, hvis I kunne distancere jer med div. tjenester ifht. konkurrenten. Men som det er nu, kan jeg ikke engang købe domæner hos jer.

Det er efter min mening ret svært at lave flere globale skabeloner før der er nogen der står og mangler en global skabelon.

Hvilke globale skabeloner savner du?

Hvilket services (udover køb af domæner) savner du? - Jeg tænker her udelukkende på DNS-services.

QuickDNS er non-profit hvilket gør domænesalg ret besværligt med håndtering og penge og sådan, hvilket er grunden til at domænesalg endnu ikke er muligt. At det er non-profit er også lidt med til at bestemme tempoet for den videre udvikling af nye funktioner.

Angående uptime så kan jeg ikke erindre at vi har haft nedetid siden vi gik offentligt i luften, men nu er DNS jo rimeligt svært at lægge helt ned, hvis man blot har serverne stående nogenlunde spredt og holder dem pænt opdaterede.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Christensen:

QuickDNS er non-profit hvilket gør domænesalg ret besværligt med håndtering og penge og sådan, hvilket er grunden til at domænesalg endnu ikke er muligt. At det er non-profit er også lidt med til at bestemme tempoet for den videre udvikling af nye funktioner.

Angående uptime så kan jeg ikke erindre at vi har haft nedetid siden vi gik offentligt i luften, men nu er DNS jo rimeligt svært at lægge helt ned, hvis man blot har serverne stående nogenlunde spredt og holder dem pænt opdaterede.

GratisDNS er som DNS service også non-profit.
De tilbyder så nogle tillægsydelser, som gør proceduren med administration (og køb) af domæner lettere og mere overskuelig.
Hvis QuickDNS valgte at tilbyde samme "helhedsløsning", ville jeg bestemt overveje at benytte QuickDNS til de mange domæner, som jeg ejer og/eller administrerer. Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg benytter selv GratisDNS til ~250 domæner og er ganske godt tilfreds. Brugervenligheden på siden er ikke i top, men når man har fundet ud af setup'et er det let og hurtigt at administrere domænerne.

Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene men jeg skal bruge en udbyder med en bedre brugerflade end Gratis DNS og Quick DNS. Ydbyderen behøves ikke at være dansk, bare de kan registrere .dk domæner..

4/1-JDR "Follow me i'm the infantry"

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian:

Tak for svarene men jeg skal bruge en udbyder med en bedre brugerflade end Gratis DNS og Quick DNS.

Kan/vil du komme lidt mere ind på hvad der skal til for at levere en "bedre brugerflade" end de nuværende? Smile

Jeg er ganske overbevist om at der vil blive lyttet til brugernes ønsker.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Også gratisdns.dk her fra. Jeg har aldrig oplevet problemer eller ustabilitet. At deres hjemmeside og kontrolpanel så til gengæld ligner noget fra midfirserne, ja det vænner man sig til Smile

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Christensen:

Christian:

Tak for svarene men jeg skal bruge en udbyder med en bedre brugerflade end Gratis DNS og Quick DNS.

Kan/vil du komme lidt mere ind på hvad der skal til for at levere en "bedre brugerflade" end de nuværende? Smile

Jeg er ganske overbevist om at der vil blive lyttet til brugernes ønsker.

Anders - ét ord: usability. Jeg er selv ved at bygge en gratis dns service op og har nogle af serverne på plads og er igang med softwaren nu. Men det er vigtigt for folk at det er nemt at bruge og lige til at gå til. Det er korrekt at GratisDNS's interface ikke er af moderne standard, men det virker. Jeg bruger selv Gratisdns, men begynder langsomt at flytte mine domæner over på mine egne dns-servere.

 

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)