Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udlejning af lejlighed.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Nov 06
Indlæg ialt: 235
Fra  www.catertrader.dk Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg står her og skal flytte ind til min kæreste, hvilket jo er dejligt og skal så leje min lejlighed ud i en perisode indtil markedet bliver bedre.

Lejligheden er på 63 m2 og ligger i københavn - så langt så godt. Jeg er derfor ved at undersøge den bedste mulige løsning, Jeg er ikke interesseret i at tjene penge på den, men jeg vil have mine omkostninger dækket.

Ifølge huslejenævnet (tror deres regler er fra 1981) kan en lejlighed i københavn i den størrelse lejes ud for ca 3500 om måneden til en privat. Det er jeg ikke interesseret i.

Derimod vil jeg gerne leje den ud til en virksomhed, som har en person fra udlandet i DK for en periode, så kan jeg forstå at der gælder andre regler, når det er til en virksomhed. Er det korrekt?

Jeg tænker også på at udleje gennem mit "lille bolsjekogeri" af et firma. Hvordan er reglerne her? Jeg ejer personligt lejligheden (med hjælp fra banken naturligvis), men vil gerne vide om den kan overdrages til mit firma??

Er der nogen herinde som kender en god måde at få kontakt til sådanne virksomheder? Eller måske kender nogle i jeres eget netværk som kunne have interesse i det?

Ser frem til jeres svar

 

www.catertrader.dk - udstyr til cafe, grill, pizzaria, restaurant mv.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)