Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Celebrating 1002 back links in four months+ :-)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Så rundede jeg de 1000 back-links, det er da en start :-)

Alle sammen på fire en halv månede siden vi startede i Juli

Ligger på frontpage med "gadget webshop" i google.com og som nr 1 på google.co.uk

Sgu dejligt at se at man flytter sig efter alt det arbejde, tålmodighed er en dyd :-)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med det Yes

Hvor checker du dine backlinks?

Der er flere såkaldte værktøjer, og jeg synes de alle giver forskelligt resultat.

Mvh.

Ditbrugtmarked

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget godt gået! Men det kræver en del arbejde!

 

ditbrugtmarked:

Hvor checker du dine backlinks?

Tallet passer med Yahoo's backlink checker Smile

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

godt gået gå bare til den til sidste vinder man kan synes som langtrukket arbejde ingen ændring flere månederne i pagearank og placering på google og lige pludselige små hop ad Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt gået!(bare det var mig) :)

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tom,

Tillykke med de gode placeringer for din webshop.

Men lad nu være med at gå for meget op i antallet af links. 1.000 links er jo ikke noget problem at skaffe. 10 kvalitetslinks kan være meget hårdere at få fat på Smile

(Indsatte jeg f.eks. et nyt link i min footer her, vil det indenfor overskuelig fremtid generere hundrevis og atter hundrevis af links, efterhånden som Google fik gencrawlet sider med mine indlæg på - men det ville altså ikke gøre underværker for sidens ranking)

Tilmeldt 1. Nov 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 04:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Hellerup Madsen:
10 kvalitetslinks kan være meget hårdere

Ja, det er også det jeg har problemer med. Som skole kan vi ikke betale os fra dette og da vi hverken er kristne, specialskole eller under et arbejderforbund, så svinder mulighederne ind. Resultatet er blevet at øge synligheden ved arrangementer i den virkelige verden, i håb om at det smitter af på nettet.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 05:08
Hvor mange stjerner giver du? :

jamesir:

Frank Hellerup Madsen:
10 kvalitetslinks kan være meget hårdere

Ja, det er også det jeg har problemer med. Som skole kan vi ikke betale os fra dette og da vi hverken er kristne, specialskole eller under et arbejderforbund, så svinder mulighederne ind. Resultatet er blevet at øge synligheden ved arrangementer i den virkelige verden, i håb om at det smitter af på nettet.

 

Sådan lidt offtopic, så er det faktisk en super flot hjemmeside I har. Er det dig der har lavet den?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med det, flot gået

I burde kigge på at få en affiliate program - http://www.firebox.com/admin/affiliate og http://www.iwantoneofthose.com/affiliates.do har begge et affiliate program med stort susces. De køre begge på AffiliateWindow som er et godt affiliate netværk, så du burde kunne nå ud til en masse affiliate som passer til dine produkter hurtigt.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Hellerup Madsen:

Hej Tom,

Tillykke med de gode placeringer for din webshop.

Men lad nu være med at gå for meget op i antallet af links. 1.000 links er jo ikke noget problem at skaffe. 10 kvalitetslinks kan være meget hårdere at få fat på Smile

(Indsatte jeg f.eks. et nyt link i min footer her, vil det indenfor overskuelig fremtid generere hundrevis og atter hundrevis af links, efterhånden som Google fik gencrawlet sider med mine indlæg på - men det ville altså ikke gøre underværker for sidens ranking)

Rigtig mange af mine links er fra artikler skrevet af folk med forstand på tekster og handler om gadgets og toys og uploadet til goarticles og ezine med en høj pagerank, samtidig er teksterne med keywords vi har nøje udvalgt og kørt SEO kampagnerne efter,at du automatisk går ud fra at det er skod links vi har er mig en gåde!!?

Du kunne evt spørge mig først inden du antager at vi ikke ved hvad vi laver?

vh Tom

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)