Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du ung, bor Københavnsområdet og er du/vil du være iværksætter, så læs!!!

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis gratis kontorplads, internet, sparring med Thorborg og andre iværksættere, iværksætterundervisning og et super blæret miljø midt  i København lige er noget for dig, så SKAL du læse videre her
Her får du virkelig noget for dine skattekroner!

Dbh Martin

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændene, helt sikkert noget jeg vil udnersøge nærmere! :)

Tak for tippet, og go dag :)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj B. Müllertz:

Spændene, helt sikkert noget jeg vil udnersøge nærmere! :)

Tak for tippet, og go dag :)


Det skal du gøre, der har fat i noget af det helt rigtige!

Dbh Martin

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er simpelthen så fedt et tilbud til unge iværksættere, for brainstormning, networking, rådgivning er ikke mindst handling er det der får en ud over stepperne - Jeg håber mange vil gøre brug af det gode tilbud

 

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Indlæg ialt: 389
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder som et rigtig fedt tilbud. Helt sikkert noget jeg vil høre nærmere om.

Fedt fedt! :o)

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja helt sikkert..

Havde den mulighed dog bare været der altid, så havde jeg ikke brugt så mange år på at skulle spekulere over at der ikke var en uddannelse til mig ;) hehe..

Men super fedt initiativ de har gang i, og fedt der bliver sat mere og mere fokus på iværksætteriet :)

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ikke for at være negativ, for det tilbud er helt klart super godt...

MEN, jeg blev for et halvt år siden færdig på Niels Brock og jeg er langt fra imponeret. Da jeg gik der var der ikke super godt styr på noget. Det skal siges at skolen er helt ny og det kan være de er kommet efter det siden.

Ud af min klasse på 30 elever, som alle var på iværksætter linien er det kun mig der har startet selv. Det var en super fed tid, men det er ikke der jeg er blevet inspireret til at tage skritet. Det bedste var for mig de mange gode gæste talere der kom på skolen.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Rønlund:

Ikke for at være negativ, for det tilbud er helt klart super godt...

MEN, jeg blev for et halvt år siden færdig på Niels Brock og jeg er langt fra imponeret. Da jeg gik der var der ikke super godt styr på noget. Det skal siges at skolen er helt ny og det kan være de er kommet efter det siden.

Ud af min klasse på 30 elever, som alle var på iværksætter linien er det kun mig der har startet selv. Det var en super fed tid, men det er ikke der jeg er blevet inspireret til at tage skritet. Det bedste var for mig de mange gode gæste talere der kom på skolen.



Jep, skolen er helt ny og der har sikkert været udfordringer og det vil der vel altid være.
Det tilbud jeg snakker om her, er dog ikke selv skolen, men inkubatoren. Her kan man bo gratis og få en masse inspiration.
Men er man 100 % kørende og har penge på lommen, så kan man da også klare sig selv :-)

Dbh Martin

 

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Rønlund:

Ikke for at være negativ, for det tilbud er helt klart super godt...

MEN, jeg blev for et halvt år siden færdig på Niels Brock og jeg er langt fra imponeret. Da jeg gik der var der ikke super godt styr på noget. Det skal siges at skolen er helt ny og det kan være de er kommet efter det siden.

Ud af min klasse på 30 elever, som alle var på iværksætter linien er det kun mig der har startet selv. Det var en super fed tid, men det er ikke der jeg er blevet inspireret til at tage skritet. Det bedste var for mig de mange gode gæste talere der kom på skolen.



Jep, skolen er helt ny og der har sikkert været udfordringer og det vil der vel altid være.
Det tilbud jeg snakker om her, er dog ikke selv skolen, men inkubatoren. Her kan man bo gratis og få en masse inspiration.
Men er man 100 % kørende og har penge på lommen, så kan man da også klare sig selv :-)

Dbh Martin

 

Du har helt ret... Og faciliteterne på inkubatoren er der ikke noget at sige om, de er super flotte..

Kan man søge ind selvom at ens virksomhed bare kører derud afWink

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tror jeg faktisk godt du kan, men spørg dem :-)

Dbh Martin

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)