Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Andelsbolig Til Salg og Solgt På Rekordtid Med Din Hjælp

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej gode Aminoer

Jeg håber at jeg igennem tiden har fået opbygget bare en smule kredit i dette forum, og at jeg forhåbentlig kan få lidt hjælp til mit seneste ret personlige projekt.

Jeg har af personlige årsager valgt at sælge min ellers dejlige andelslejlighed på Vesterbro.
I den forbindelse har jeg "desperat" brug for al den hjælp jeg kan opbringe og derfor denne lille hilsen herinde.
Med en andelslejlighed til salg i dagens danmark har man brug for al den medvind man kan finde, det være sig på cykelstier eller i forums som dette.

Det er jo stadig finanskrise i store dele af verden, og selvom der er små lyspunkter rundt omkring er det ikke som før i tiden hvor man bare bad formanden ringe til den næste i rækken, og så var lejligheden stort set solgt.
Derfor har jeg lavet en lille hjemmeside kun til det formål, og er godt igang med at skaffe den trafik.

Jeg har lavet lidt keywordresearch og er kommet frem til at de følgende søgninger må være dem der bedst skaffer de rigtige øjne på siden. De er noteret i rækkefølge med den der er sværest og mest attraktiv øverst og så der ned af.

andelsbolig til salg
andel til salg
andelslejlighed til salg
andelslejlighed vesterbro
billig andelsbolig
andelsbolig vesterbro

Hvis du ved hvem jeg er og kan og vil yde en lille hjælp, ved du nok også hvad jeg vil have dig til at gøre for at hjælpe mig og mit vigtige projekt godt på vej.
Jeg takker på forhånd for den hjælp der måtte komme, og vil i mellemtiden ydmygt gå videre i min jagt på trafik.

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt initiativ med den hjemmeside. Og du lægger i hvert fald fint fra land i SERPs.

Jeg finder lidt passende assistance til dig.

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Hellerup Madsen:

Godt initiativ med den hjemmeside. Og du lægger i hvert fald fint fra land i SERPs.

Jeg finder lidt passende assistance til dig.

Det lyder godt Frank og jeg takker for assistancen, man håber jo altid at ens lidelsesfæller ud i seo'ens kunst ser den slags...

Og ja, top 30 på en halv time er vel ok.

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Janno Damgaard Lassen:

Og ja, top 30 på en halv time er vel ok.

Men husk nu lige at nyt indhold ranker godt Smile

Så du skal bare have den solgt indenfor en uges tid eller to..

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Hellerup Madsen:
Men husk nu lige at nyt indhold ranker godt Smile

ja, den har været i tankerne, så jeg har benyttet et artikel cms så jeg kan skrive lidt frisk indhold jævnligt efterhånden som tiden går.

Frank Hellerup Madsen:
Så du skal bare have den solgt indenfor en uges tid eller to..

Hmmm... så må Aminoerne jo bare steppe op og vise hvad de kan, jeg mindes aidonline sagen, der kunne vi udrette meget på kort tid.
Og når min andel til salg bliver solgt i løbet af denne måned så kan vi glæde os sammen.

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra København
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

I det mindste ligger den på Vesterbro - ike det værste sted, når man nu endelig skal sælge en andel i København.

Du kunne med fordel lægge seneste regnskab for foreningen op på siden, hvis du kan få lov til det. Folk er panisk angst for at miste på deres investeringer for tiden, så for at de skal overveje din lejlighed, skal økonomien være så gennemsigtig som muligt. Så må man bare håbe for dig, at ejendommen ikke er belånt til skorstenene, for så bliver det svært...

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Tybjerg:

I det mindste ligger den på Vesterbro - ike det værste sted, når man nu endelig skal sælge en andel i København.

Du kunne med fordel lægge seneste regnskab for foreningen op på siden, hvis du kan få lov til det. Folk er panisk angst for at miste på deres investeringer for tiden, så for at de skal overveje din lejlighed, skal økonomien være så gennemsigtig som muligt. Så må man bare håbe for dig, at ejendommen ikke er belånt til skorstenene, for så bliver det svært...

Ja, at det er Vesterbro er en kæmpe fordel, hvis man kender byen i forvejen er der vist ikke tvivl om at Vesterbro er stedet der er blevet helt fashionabelt i de senere år.

Foreningens økonomi er meget sund, så det var et godt forslag, det vil jeg tale med formanden om i morgen, tak for ideen Niels

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Faktisk kan der være temmelig stort potentiale i at man laver sådanne hjemmesider for personer der har andelsbolig til salg, for hvor skal de elles gå hen og få solgt? Ejendomsmægler der tager 70.000 og ikke engang skal lave kontrakten da den bliver lavet i administrationsfirmaet?

For dem af jer der har stort kendskab til hjemmesider samt ikke mindst kan se et potentiale for dette værktøj til "salg af andelsboliger" er i velkomne til at drøfte et eventuelt partnerskab....

 

mvh

kjeppe

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janno
Hvis du vil have solgt hurtigt kan du prøve at gøre som jeg gjorde. Her i byen var der ca. 4.500 lejligheder til salg. Det er virkelig købers marked og priserne er trykkede.


Det jeg gjorde var:


1.    Satte et stort TIL SALG skilt op alle forbipasserende kunne se.
2.    Satte en række flag op alle kunne se.
3.    Fotograferede alle rum og lavede en tegning af hele boligen med mål.
4.    Fotograferede et par grønne områder i nærheden.
5.    Lavede en hjemmeside med beskrivelse af alle rum fra gulv til loft.
6.    Lavede en flyer i 5.000 eksemplarer som jeg delte rundt i området.
7.    Tømte lejligheden for møbler. Der må ikke være personlige ting i lejligheden som binder den til dig.
8.    Glemte mentalt alt om lejligheden og forestillede mig den VAR solgt.


Efter mindre end 2 måneder var den solgt. Der var hårde prisforhandlinger, men det vigtigste var, at jeg fik solgt til en dengang fornuftig pris. Priserne er faldet siden.
Held med salget.


Flemming

 

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville så absolut IKKE tømme den for møbler, det signalerer - jeg er flyttet videre - og dermed at jeg er desperat.

Ellers fine forslag - solgte selv på 9 dage til prisen med hjælp fra god mægler. Det var endda efter markedet var begyndt at crashe, men før det gik helt galt (ca. et år siden).

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)