Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google læser tilsyneladende ikke alle mine sider

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Jeg har en mistanke om at Google ikke indekserer alle mine sider på www.greenen.dk

Når jeg laver søgningen "Site:greenen.dk" på Google har jeg 535 sider

Men Yahoo' Siteexplorer http://siteexplorer.search.yahoo.com ser over 1.000 sider.

Og så lige det gyldne spørgsmål - Hvordan pokker kan det være?

Og endnu vigtigere, kan jeg gøre noget for at ændre det..?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan bl.a. skyldes at alle sider ikke er indexeret endnu og/eller at indholdet på enkelte sider minder for meget om hinanden.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Samt at nogle sider ikke har nok unikt indhold... google er en tekstjunike, og er der ikke nok lækker tekst så er der stor sansynlighed for at siden ikke optages

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kigger, vil du se f.eks. en stribe URL'er i stil med http://www.greenen.dk/shop/backtee-merino-slipover-2276p.html optræde i Yahoos indeks men ikke hos Google. (nummeret kan du skifte fra 2276 til en del fortløbende numre fremad. Indholdet er i den grad duplicate content).

Skal du analysere seriøst, må du se de to sæt indekserede sider overfor hinanden og se, om der er et mønster i, hvad der er med hos Yahoo, men ikke hos Google. (Og så ellers glæde dig over, at det også er en lejlighed til at se på duplicate content).

Når du så har en idé om, præcis hvilke dele af sitet, det er gået ud over, kan du finde ud af, hvad du skal gøre for at rette op på det.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)