Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Færdselsuheld, hjælp..(forsikring)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

jeg vil lige hører om i ved lidt her

 

Jeg er idag levet påkørt af en kassebil der skiftede vognbane og der kom jeg så lige i klemme.

Jeg vil så lige hører jer om hvad forsikringen gør nu. Jeg ringede til mit selskab som siger jeg skal tage kontakt til den skyldige (codan). Er det normalt jeg skal ringe til hans forsikring ?

 

Jeg troede egentlig bare at jeg skulle kontakte mit selskab og de så tog kontakt til den anden part..

De siger at det er fordi jeg ikke har kasko de andre skal kontaktes af mig, men jeg mener da ikke det er normalt, det var jo hamder kørste ind i mig og det erkender han da også selv..

 

Skal jeg regne med det går smertefrit når jeg kan ringe til dem imorgen kl 8 ?

troede det kun var en bule i min skærm, men skulle så dreje efter lidt tid og det lød ikk helt godt :-( Motoren har også fået en rasle lyd også :-( øv øv

Håber da de dækker selvom jeg ikke selv har kasko og han ramte mig

Mikkel

Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt normalt når der du ikke har kasko på din bil.

Du skal bare bruge modpartens policenummer, og melde sagen til hans/hendes forsikringsselskab.

Dbh Per

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Selvfølgelig dækker de, selv om du ikke har kasko. Kaskoen vedrører din forsikring af køretøjet, men her er det jo modpartens ansvarsforsikring, der skal dække - og det er jo en helt anden sag. Desuden har han erkendt, så det er ren procedure herfra.

Fortsat god aften.

Flemming

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)