Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Råd vedr køb af bærbar pc søges

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal ud at investere i en ny bærbar pc

prisklassen er umiddelbart mellem 6000-8000 kr.

RAM - 4 GB RAM

HD - 500 GB

Skærm : mindst 17"

ellers er der frit slag..

skal bruges til at køre virtuelle systemer (windows virtual pc), lidt programmering og alm brug, så må godt være lidt stærk..

Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

så vil gerne have nogle konkrete forslag til køb på bordet :-)

Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

ingen gode forslag ?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

edbpriser.dk

Skal du købe som privat eller firma?

Nogle gange kan du med fordel købe igennem teleselskaberne, når du bestiller mobilt bredbånd. Mindsteprisen i bindingsperioden er ofte lavere en prisen på den bærbare eller som minimum den samme. Prøv f.eks. at tjekke 3 mobil, Telia og Callme.

Som privat er bindingsperioden højst 6 måneder, mens den som firma svinger fra 6 til 24 måneder alt efter tilbud.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj

det er til privat brug..

ja kender godt edb priser, men ville gerne have nogle anbefalinger på bordet, da jeg ikke kender så meget til bærebare pcer...

Tilmeldt 3. Nov 09
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil råde dig til at gå ind på hardwareonline.dk og lave et indlæg i forummet om det. Der er massere af mennesker der kan hjælpe dig med at finde en stærk maskine og fortælle lidt om de erfaringer de har haft med de forskellige bærbare :)

Mvh

Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

ok tak for tippet , mangler nemlig en guide men kan ikke finde en god en..

Fra københavn
Tilmeldt 13. Nov 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Gå efter en IBM (ofte leveno). hvad du end kan sige så er der altså MARKANT forskel på hvad de er pkket ind i. En af mine gode venner tvang mig til at købe en sådan til min kone og da jeg fik den i hånden var jeg ikke i tvivl; det er altså markant bedre kram end det meste af det plastik skidt du risikerer at få smidt i hovedet. Hvis du ønsker kan jeg på kort tid finde specifikke modeller til dig......

Og indmaden fejler så absolut ikke noget!!!!

Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

du må da godt smide nogle modeller på bordet :-)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville vente lige et par månder hvis du kan indtil at alt med Vista er væk så kommer du til at slås med Windows 7 her skal du se om du kan købe med mindst professionel edition da den har nogle flere funktioner end home versionen såsom backup og noget fingertouch screen.

 

Men ellers generelt ville jeg gå efter noget Zepto og eller DELL ihvertfald aldrig handle hos hverken Aldi eller Elgiganten for deres service stinker og er for langsom.

Og aldrig noget celeron processor

Dertil skal du huske at det skal være et 64 bit styresystem hvis du skal have understøttelse af 4 gb ram, så hvis forhandleren siger der er 4 gb ram kan det godt være rigtigt men hvis det er et 32 bit styresystem får du kun gavn af 3,25 gb ram selv om der er puttet 4gb ram i

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)