Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogførings / faktureringsprogram og lønadministration.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 4. Nov 09
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg sidder og kigger på hvilket bogføringsprogram jeg skal investere i. Pt kigger jeg meget på Winkompass 3. Er det nogen som kan rekommendere dette program? Vil gerne høre både fra dem der kan lide det og dem der måske ikke kan lide det og hvorfør.

Jeg skal også have et løn program og har kigget på DanLøn og på DataLøn. Er det lige med hvad man vælger eller er det noget der er bedre? Skal administreres løn til 5-10 ansatte.

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kender ikke winkompas. Men har du brug for vejledning i SummaSummarum,Saldi og Aesiras, hjælper jeg gerne.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Sorø
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 28
Fra  BusinessTime Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Har arbejdet med winkompass og det er ikke et system som jeg kan anbefale. Der er mange andre som er langt bedre at benytte.

 

Danløn contra dataløn. Benytter selv danløn og er meget glad for det - enkelt lønbureau som er supernemt at finde rundt i og i den økonmiske gode ende.

Venlig hilsen

Helle Pia

www.hpkontorservice.dk

 

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle Pia,

Hvad gør at du ikke kan anbefale WinKompas som økonomisystem?

Jeg sidder til dagligt og laver systemarbejde, tilretninger og support i winkompas og det kan utroligt mange ting.

WinKompas er interegreret med flere lønsystemer, banker og import moduler til faktura indlæsning, prisfiler fra solar, lemu mv. , e-faktura modul,
Der er store muligheder for en meget lille sum penge set i forhold til Navision, C5, osv.

Til trådstarter vil jeg høre om du har gjort dig nogle erfaringer allerede? Du skal være meget velkommen til at kontakte mig så skal jeg gerne sætte dig lidt ind i systemet hvis du er interesseret.

 

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tompa

Hvis du har lyst til at prøve kræfter med et online regnskabsprogram, kan du prøve e-moms af helt gratis i 14 dage. Så er der nok også lidt penge at spare :)

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 134
Fra  DANOSOFT aps Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Dit valg af regnskabsprogram afhænger af dine behov og ønsker.

Det vil være en god hjælp hvis du beskriver hvad du skal bruge det til.

Har du f.eks. behov for:

Fakturering, Lagerstyring, flere samtidige brugere, forskellige rettigheder, webshop, butiksløsning, fremmed valuta, fakturering i flere sprog, serienumre, kundehistorik.

Blot for at nævne nogle at de behov du kunne have - find selv på flere og fjern dem du ikke har og ikke forventer at få.

Har du ovenstående behov, bør du kigge nærmere på Saldi.

 

 

 

SALDI Regnskab for iværksættere

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville helt klart selv vælge e-conomic

Jeg har selv brugt flere forskellige andre, men aldrig fundet noget, der er så brugervenligt og alligevel har så mange udvidelsesmuligheder, som der er i E-conomic...

Ring evt. til Fokus Leverandørservice v/Michael Kousgaard, så kan han give dig nogle anbefalinger.

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Som ham der foreslog Saldi sagde så er det nødvendigt at du får gjort dine krav op før du vælger så dit udvalgskriterie bliver så objektivt som muligt. Der er mange der har rådet at købe deres system, men det kan være en dårlig løsning for dig.

Der sker meget på ERP området og der sker en sammensmeltning med eksempelvis CRM systemer. Har du brug for det?

Jeg vil fpreslå at du søgere efter ERP RFP TEMPLATE. RFP står for request for proposal (kravspecifikation) og disse mangesiddede udbudsmaterialer sælges typisk for 50-100US$, og vil dække 98% af de krav du kunne tænke på at skulle bruge. Det er gode penge givet ud, for du kan få meget inspiration. Der er også visse sample downloads som kan hjælpe dig på vej.

Jeg har brugt SummaSummarum og været glad, men integration til dine forretningsprocesser kan være meget vigtigt, så der en mange overvejelser

MVH jens

Fra Århus
Tilmeldt 4. Nov 09
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres input.

Det jeg i første hand er ude efter er et program til den daglige bogføring og fakturering samt integrering med lønneprogrammet. Det drejer sig kun om en enkel bruger.

Jeg kommer fra start ikke at ha behov til lagerstyring men vil have at programmet på sigt enten har den funktion eller at den kan lægges til. Samme med webshop og butiksløsning. Dvs at jeg vil have et program der har potential til at lave det meste.

Jeg har talet lidt med en konsulent fra winkompas og det virker intressant. Er der fler der mener at det er en dårligt valg og i så fald hvorfor?

Jeg skal lige også sige at det som først fik mine øjne op for systemet er at det er fra Visma, og jeg kender lidt til Visma spcs fra Sverige, og jeg er som I sikkert kan se på mit skrift sprog fra Sverige.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)