Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

18/11 - inspirationsindsprøjtning for iværksættere

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder rigtig godt.

Det er jeg sikker på, at der er rigtig mange der har ventede længe på - jeg har :O)

 

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for støtten Yes

Men jeg håber ikke der er nogen der har alt for høje forventninger - det er kun et meget lille foredrag jeg skal holde og så er det som sagt min debut som taler foran en "større" forsamling (mere end 4 personer på èn gang Wink

Det fedeste er at jeg kan hilse på mange jeg allerede networker med online, og at der er tid til at tage en snak om løt og fast bagefter.

Du må lige hilse på hvis du kikker forbi, okay? Big Smile

 

Tilmeldt 5. Nov 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birgit.

Det bliver en stor oplevelse. JEg har selv prøvet det, idet jeg har stort høretab (80%) og kom igang. Der var alligevel ikk noget arbejde....

Man kan hvad man vil...!

Men vigtigt er det også at du bruger mere tid på at fortælle visionært og mere fremaf rettet end bagud. Jeg er sikker på, at du de følgende dage efter føler dig ovenpå til at komme videre og er "gearet" op.

 

Hilsen

Michael

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Birgit,

Det lyder rigtig spændende. Husk, at folk lytter til dig, fordi du har opnået så mange resultater, så der vil være en helt klar respekt for dig fra starten. Den behøver du ikke at opbygge, så træk vejret dybt og slap af. Du er helt enestående, og folk er heldige med at opleve dig live.

Min kæreste arbejder med at hjælpe sygemeldte og igår afspillede hun Thorborgs podcast, hvor han taler med dig. De syntes, at det var helt fantastisk og inspirerende og du gav dem håb om, at alt kan lade sig gøre.

Rigtig god fornøjelse med dit oplæg!

De bedste hilsner

Tommy

Hej med dig :-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy Krabbe:

Min kæreste arbejder med at hjælpe sygemeldte og igår afspillede hun Thorborgs podcast, hvor han taler med dig. De syntes, at det var helt fantastisk og inspirerende og du gav dem håb om, at alt kan lade sig gøre.

Rigtig god fornøjelse med dit oplæg!

De bedste hilsner

Tommy

Det kunne jeg lige forestille mig, Tommy. Dejlig anekdote!

Og Birgit, jeg havde jo en lang snak med dig i går - og tror generelt det bliver meget svært for tilhørerne at sige sætningen "det kan jeg ikke" efter dit oplæg på onsdag;-)

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 06:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, den er både dejlig - og ikke mindst sand :-)

Glemte lige også at ønske god fornøjelse til alle tilhørerne.

Hej med dig :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)