Som mange andre i det danske land, samt brugere herinde - blev vi lidt foraget over at fks. Mobil reklamer kunne sælge reklamer til overpris - samt den måde de præsenterede sig på. Dette overvejer jeg nu (muligvis i samarbejde med andre) at ændre på. Selvfølelig er en virksomhed til for at skabe omsætning, og overskud - Men i det omfang at når det er noget "velgørenhed" skal dette dække de faktisk omkostninger (self. også løn - men ikke 130.000 kr. i overskud pr. trailer)! Nu er mit spørgsmål så, hvordan tager erhvers livet i mod sådanne nogle ting efter den omtale af branchen? Kunne i selv finde på at støtte sådanne en projekt - og hvor meget ville i føle var rimeligt at betale for en reklame, hvis i fks. var blevet gjort opmærksom på at 20% dækkede omkostninger? Nu vil nogen sikker oplyse mig om at de heller vil give pengene direkte - og det kan jeg godt forstå - men desværre ikke alle foreninger osv. har overskud til selv at gå ud og samle ind til sådanne en. Ren service fra firmaets side (og service koster jo som bekendt :-))! Koustrup Ps. Samtidig vil jeg gerne sige tak til alle de pragtfulde mennesker herinde, som hjælper en den rigtige vej. |
Skulle jeg sætte mit navn på en trailer, ville jeg vurdere reklameværdien.
Hvor stor værdi har den synlighed og goodwill, jeg får, og hvordan står det i forhold til den pris, jeg skal betale?
mvh Hans