Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv et VISA kort til en RKI registreret & stamgæst i fogedretten :-)

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg er kommet i en lidt dum klemme. Meget kort: P.g.a. et tidligere erhverseventyr, så mener min bank ikke at jeg er værdig til at have et debetkort som eksempelvis et Visakort. Det er jeg nu ikke enig i - min gæld skyldes ikke overforbrug, hurtig lån, eller jeg på anden måde at jeg har handlet økonomisk ufosvarligt, i forhold til det at have et debetkort. Faktisk syntes jeg det er lidt af en kunst at kunne leve, mens næsten hele ens faste løn går til afbetalinger :-)

Af mine tidligere erfaringer, har jeg lært rigtig meget. Det betyder at den virksomhed jeg driver nu er radikalt anderledes i forhold til den jeg havde tidligere. Jeg bekæftiger mig primært med Affilate Marketing, og har meget få faste udgifter (dvs. under 500 kr. pr måned).

Jeg benytter mig meget af online annoncering (facebook, adwords, etc) og det er helt essitielt at have et Visa kort, så jeg kan lave indbetalinger. Tidligere har jeg benyttet min kærestes Visa kort, for at kunne indbetale, men nu er det så store beløb det drejer sig om, så det ikke kan lade sig gøre mere.

Derfor søger jeg en bank, som på baggrund af overstående kan give en RKI Registeret og tidligere stamkunde i fogedretten et Visa kort til min virksomhed. Jeg har ikke behov for en kasse kredit, eller anden form for kredit.

Det jeg kan tilbyde er:
- Min virksomhedsregnskab - som har et meget lille overskud. Jeg bruger næsten hele mit overskud fra min virksomhed her, til at betale af på de tidligere gældsposter, og jeg kan med lidt held være gældsfri allerede inden vandet i storebælt er blevet varmt nok til en svømme turi. I denne månede kommer jeg eksempelvis op på et samlet afdrag på over >30.000 kr.
- Et sum penge eksempelvis 10.000 kr, som sikkerhed for mit VISA kort (ikke sikkerhed for en kassekredit).

Tja, jeg vil jo næsten gøre alt for at få løst det her problem. Og jeg mener jeg stiller en rigtig stor sikkerhed til en eventuelt kommende bank.
Min nuværende bank (Nordea), er der intet hjælp at hente.

Hvorda får jeg kommunikeret det her ud og vil det virke? Alternative løsningsforslag ville være dejligt :-)

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra København
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du snakket med Eik bank?
Jeg har ingen erfaring med deres politik for RKI-registrerede, men de har før hjulpet mig i situationer, hvor ingen andre banker har villet hjælpe, hvorfor det i dag også er den eneste bank, jeg gider støtte.

/Mads Dinesen
madsdinesen.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14993
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper:

så mener min bank ikke at jeg er værdig til at have et debetkort som eksempelvis et Visakort.

Lille rettelse. Et Visa er et kreditkort, mens Visa Electro eller Maestro er et debetcard.

Men hvorfor får du ik din bank til at udstede et debetcard, som Visa Electron? Der kan du ik lave overtræk eller øge din gæld, hvorfor banken ingen risiko har...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Fredericia
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et mastercard direct, og det vil du fint kunne bruge til online handel og diverse andre ting. Fungere ligesom et almindeligt mastercard, forskellen er bare at jeg ikke kan lave overtræk, som er en sikkerhed for banken, men også for mig, hvis man nu er på en vild tur i byen :-)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion: et Visa kort  (og også electron) er et debetkort, hvor der ikke er en kredit tilknyttet. Men der kan være dækning af eksempelvis en banks kassekredit.  Electron kan jeg desværre ikke bruge de steder, hvor jeg "handler".

Jeg prøver at ringe til Eik bank og forklare dem min situation.

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville foretrækket Visa, men jeg undersøger lige (betalings) mulighederne for et mastercard direct. Desværre tror jeg ikke jeg er værdig til meget mere end et hævekort...

Takker

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville foretrækket Visa, men jeg undersøger lige (betalings) mulighederne for et mastercard direct.

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14993
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper:

Fashion: et Visa kort  (og også electron) er et debetkort, hvor der ikke er en kredit tilknyttet. Men der kan være dækning af eksempelvis en banks kassekredit.  Electron kan jeg desværre ikke bruge de steder, hvor jeg "handler".

Du tager altså fejl. Tidligere var der særregler i DK, men de er ophævet for mange år siden!

SE SELV! http://www.visa.dk/visa-kreditkort/

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper,

Faktisk kan du de fleste steder hvor der står Visa også bruge Visa Elektron, selvom det ikke står det. Faktisk vil jeg mene at det kan lade sig gøre alle stedet. Jeg er ihvertil fælde sikker når det kommer til facebook og google adwords :)

mvh Kristoffer

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, så fik jeg opdateret min viden på det felt :-). Under alle omstændigheder så skal jeg have bruge et Visakort, som et debetkort, og har derfor ikke behov for kreditmuligheden i det :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)