Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ubrugt toner til genbrugspladsen? - eller hvad?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 3. Oct 06
Indlæg ialt: 72
Fra  A&B Industri-Service Skrevet kl. 19:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi har kunder indenfor næsten alle kategorier og IT er ikke bare noget man anskaffer sig - det er også noget man skal af med på den rigtige måde. Jeg har således sendt 40 tæt-pakkede paller til Bulgarien i 8-10 omgange med brugt IT-udstyr der reelt kunne køre, men var skubbet over til os pga opgradering/pladsmangel - udleveret til brug hvor det kunne gøre nytte. Det orker vi ikke mere. Nu er det El-Skrot der tager imod via genbrugspladserne.

 

Men der er stadig en mulighed for en fortjeneste med ubrugt toner der henstår i skabe og kældre rundt omkring i landet. Toner der skulle bruges i en printer, fax eller kopimaskine. Disse maskiner er nu ude af drift og måske slet ikke i huset mere. A&B har ca 1200 forskellige ting på eget lager, foruden toner som står i kommission ved kunder og kolleger.

 

Har du adgang til toner hører jeg gerne fra dig. Hvis det er dit eget toner eller er kommet i din besiddelse, skal det blot blive stående på din adresse indtil en kunde via web-shoppen indfinder sig. Det kunne også være en anden forhandler der spørger os. Toner af ældre årgang er somme tider meget vanskelligt at skaffe fordi adgangsvejene hele tiden flytter sig.

 

Når jeg har registreret din toner sættes den til salg i www.a-b.dk

Du skal ikke give besked, hvis den bliver solgt til anden side eller kasseret efterfølgende.

Du fakturerer mig eller en anden forhandler når toneren finder en bruger.

 

NB. Vær venligst opmærksom på at blæk og farvebånd ikke er med i min efterlysning, da kvaliteten ikke er god efter 5-10 år. Toner har en meget længere henfaldstid.

 

 

Ring eller skriv.

 

A&B Industri-Service

Bent Sørensen

Bakkevænget 46 B, Tvingstrup

8700  Horsens

 

tlf 7566 7060

 

 

Tilmeldt 11. Oct 06
Indlæg ialt: 34
Fra  Refurb ApS Skrevet kl. 23:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Bent.

Jeg har ingen tonere, men har et firma der flytter mængder af brugt it-udstyr.

Det udstyr El-skrot modtager fra jer, hvor gammelt er det? Og kunne i være interesseret  i en anden aftager?

(Kommer selvfølgelig an på om der er noget i det.)

 

Venlig hilsen

 

Ulrik Andersen

2. Hand iT

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 16:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa Bent..

Jeg har en møngde ubrugte toner til at ligge og 10 HP laserjet printer variende laserjet serien 4000 og opefter er du interreseret??

fang mig evt på info@senia.dk
vh
Brian Knudsen

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 13:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Bent,,

 

Jeg skriver lige til dig da du sikkert er på ferie lige, så bare lige for at jeg ikke glemmer det..

 

Jeg har fået en ordentlig stak laserprintere ind både colorlaserjets og monocrom (CLJ9500HDN,CLJ4700,CLJ3600), (400DTN,4050DTN,4100DTN,4200DTN,4300DTN,4350DTN) evt hjælp til en vurdering

 Hvad tager du for at lave et eftersyn/vedligeholdelse på sårn nogle ?

Jeg har også en del ubrugte maintanance kit til at ligge

Fra Barcelona
Tilmeldt 12. Apr 13
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 16:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bent  - selvom dit indlæg er ældre tænkte jeg på om du måske igen snart har en nyt parti da vi opkøber nye toner til eksport..... send gerne PB

Arne Bertelsen Connect IT opkøber brugt hardware/restpartier i mængder >50 stk • Vejle • Hamburg • Barcelona • ab@connectit.dk • Mobiler: +34 667 307 798 whatsapp samt +45 4033 3242/+49 173 606 8383

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)