Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eksempel på en "standard" IT-konsulent-kontrakt

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære med-iværksættere

Jeg vil høre om der er nogen af jer der ligger inde med en skabelon eller et udkast til en standard konsulent-kontrakt som er egnet til brug for en IT-konsulent som mig der skal ansættes på projekt-basis eller et fast antal timer pr. uge/måned.

De kunder jeg indtil nu har haft har selv udarbejdet kontrakter, men det er ikke alle der er vant til at købe konsulenttimer, så nogen foretrækker at jeg kommer med en kontrakt de kan skrive under.

Indtil nu har jeg gjort det i form af et tilbud som har taget udgangspunkt i en opgave og som kunden har kunnet acceptere. Dette har så været "kontrakten" på opgaven / ansættelsen.

Jeg leder nok efter noget lidt mere overordnet eller bare inspiration til hvordan I andre udarbejder jeres kontrakter?

Al input er meget velkommen :-)

Med venlig hilsen
Dennis Milandt

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 11:36

Venlig hilsen

Per Thomsen

Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 84
Fra  Decode Skrevet kl. 11:43

Hej Dennis,

Jeg har brugt Skabelon til konsulentaftale som inspiration http://www.startvaekst.dk/konsulentaftalen

Jeg ledte et stykke tid før end jeg fandt ovenstående som jeg synes fungerer godt. Jeg tror at vi arbejder indenfor meget lignende områder så måske den også virker for dig?

Med venlig hilsen,
Bjørn Fridal

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:37

Tusind tak for svarene :-) Det er helt sikkert noget jeg kan bruge.

Med venlig hilsen
Dennis Milandt

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)