Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Næringsprøven

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 4. Nov 09
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er det nogen der kan svare på hvor vanskligt det næringsprøve test er? Hvor vanskligt er jo selvfølgeligt relativt, men på http://www.webreg.dk/magnoliaPublic/UNB/Ansoeger_NY/Selv-studie_DK.html kan man hente et selvstudie kompendium på i alt 125 sider. Man kan også lave en online test for at checke sig selv, og det er på 25 spørgsmål.

Nu ved jeg at det online check ikke svarer til det verklige test, men jeg har testet den og uden at have nogen uddannelse inom resturation og uden at have læst selvstudie kompendiet synes jeg at spørgsmålen er "så nemme" og med de forskællige valg er det mange gange svært at ikke kunne gætte det rigtige svar.

Så nogen der kan svare på om det verklige test også er på 25 spørgsmål, og om det er opbygget på samme måde som online checken, og om vanskligheds graden er ca den samme?

På forhand tak

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er meget nem. Hvis du kan dansk og har en smule fornuft er den lige til højrebenet.

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig - Den skulle der ikke være problemer med at bestå

Fra Randers
Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 168
Fra  Secrethost.dk Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

ja, den "rigtige" test forgår på samme måde.

 

/Brian

Fra Vejle
Tilmeldt 25. Sep 09
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vidt jeg husker er spørgsmålene de samme - skiftes de ikke en smule ud i "prøvetesten" når man tager den forfra?

Jeg tog den for nylig, og kunne genkende mange af spørgsmålene fra prøvetesten. Den er - som nævnt - nem, men det er da aldrig nogen skade til at læse lidt på de udmærkede materiale, der er lagt ud til selvstudie online. Der er da en god pointe hist og pist :)

/Anders

Specialforhandler af førsteklasses italiensk vin.

Fra Århus
Tilmeldt 4. Nov 09
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, mange tak for de svar.

Og amino virker til at være et rigtigt godt sted (har lige fundet det)Big Smile

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)