Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Manglende betaling

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Benjamin A. W. Petersen:
har du så materiale levering til adressen der ikke kan forveksles med det andet forsikrings arbejde du lavet der


Jep, har ikke lavet andet på den adresse nemlig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det gør det kun endnu bedre, såfremt det skulle ende med en stævning.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er udlejer så i mellemtiden gået konkurs..

Så skal jeg bare stille mig i køen af kreditorer...

Eller er der grundlag for at sende ham en kreditnota på beløbet, og fakturer lejeren som i første omgang har bestilt arbejdet ?

Lejeren har jeg snakket med flere gange siden, og mere eller mindre været ligeglad, jeg er dog siden blevet bekendt med at udlejer og lejeren snakkede godt sammen, og de derfor sikkert har trukket den bevist fordi de vidste en konkurs var på vej.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Puha, sikken træls situation. Jeg tror bestemt ikke du får noget som helst ud af, at faktuare lejer, med mindre det er nemt at bevise, at de foretagne arbejder i det store hele kun er for dennes skyld. Nej, tror desværre du må købe lidt mindre julegaver i år, og komme videre. Men for fanden, hvor kan man blive gal over sådan en idiot, hvis han så ovenikøbet havde en idé om, hvor tingene gik henad for hans økonomi.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Som sagt kan jeg jo heller ikke bevise at udlejer har givet lejer ret til at foretage disse arbejder på udlejerens regning.

Ja, ser ud til jeg bare må stille mig i køen, af endnu en række kreditorer der ikke får sine penge.

Lige for tiden er det helt klart mere sikkert at udføre arbejde for CPR frem for CVR... med alle de konkurser.

Ja, utroligt folk ingen samvittighed har, når de bare selv får noget ud af det.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)