Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er Tek-toys.com åbnet, din nye leverandør og dropshipping portal

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Lasse:

Toldprojektet er fuldt lovligt og dobbeltjekket.

Du kan ik undgå det, med mindre du laver noget fix fax. Skatteundragelse er ej heller lovligt, selvom du skulle finde et hul i loven. Spørg bare Mogens Glistrup!

Lasse:

Svært angående dropshipping, kommer jo helt an på hvor gode aftaler man får med leverandørene.

Det har intet med leverandørerne at gøre... Det er slutbrugeren og sælgeren i DK, som ender med masser ballade. Hvis Nikolaj sælger en Ipod til mig f.eks, og jeg betaler ham. Når den så ankommer til DK, så modtager jeg ydeligere en regning på 500 kr i told, moms og told gebyr, så bliver Nikolaj og hans firma MEGET upopulære! Dertil kommer at så er den omtalte Ipod pludselig blevet dyrer end hvis man bestilte den direkte ved Apple i Holland.

Det er set mange gange før, og hvergang er det lukket ned på grund af sure slutbrugere og forhandlere.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Lasse:

Toldprojektet er fuldt lovligt og dobbeltjekket.

Du kan ik undgå det, med mindre du laver noget fix fax. Skatteundragelse er ej heller lovligt, selvom du skulle finde et hul i loven. Spørg bare Mogens Glistrup!

Lasse:

Svært angående dropshipping, kommer jo helt an på hvor gode aftaler man får med leverandørene.

Det har intet med leverandørerne at gøre... Det er slutbrugeren og sælgeren i DK, som ender med masser ballade. Hvis Nikolaj sælger en Ipod til mig f.eks, og jeg betaler ham. Når den så ankommer til DK, så modtager jeg ydeligere en regning på 500 kr i told, moms og told gebyr, så bliver Nikolaj og hans firma MEGET upopulære! Dertil kommer at så er den omtalte Ipod pludselig blevet dyrer end hvis man bestilte den direkte ved Apple i Holland.

Det er set mange gange før, og hvergang er det lukket ned på grund af sure slutbrugere og forhandlere.

Desværre er det muligt angående toldprojektet samt lovligt.
Af åbenlyse årsager har vi ikke tænkt os at skrive hvad det indeholder og hvordan det stilles op, endnu.

Angående produkter som allerede sælges i EU, med deres told, skat osv. det er korrekt, der er vi ikke altid billigst.
Men vi har haft mindre en 1 dag åben og vi kalibrere priserne, finder bedre leverandørere løbende.
Når toldprojektet er gennemført så står vi langt stærkere på de produkter.

Resultater tager tid.Smile

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)