Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejde (fuldtid/deltid) hvor man kan arbejde på egne projekter?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag folkens.

Inspireret af et indlæg af "Nicolaj" som arbejder som nattevagt på et hotel, og kan arbejde på egne projekter, søger jeg info om hvad slags arbejde man kan få hvor man har mulighed for at arbejde på sine egne projekter. Helst med egen laptop + trådløs internet.

Hvordan finder man sådan et? Kender i tilfældigvis til noget må i gerne kontakte mig.
Vær lidt kreative :)

Tak og god dag.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

En af mine venner havde et job som nattevagt på et patienthotel i Ålborg. Her skulle han tage telefonen og være klar, hvis der skulle ske et eller andet.

Der skete ikke en skid og han brugte natten på at se film og lave lektier. Det var dog kun i weekenden, da han gik i skole, men det kan jo ikke passe, at det kun er i weekenden, der skal sidde folk, så der kan man sikkert også få hverdage.

Lønnen var rimelig okay, ikke vildt god, men i forhold til det han skulle lave, så var det faktisk ret godt.

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Konradsen:

En af mine venner havde et job som nattevagt på et patienthotel i Ålborg. Her skulle han tage telefonen og være klar, hvis der skulle ske et eller andet.

Der skete ikke en skid og han brugte natten på at se film og lave lektier. Det var dog kun i weekenden, da han gik i skole, men det kan jo ikke passe, at det kun er i weekenden, der skal sidde folk, så der kan man sikkert også få hverdage.

Lønnen var rimelig okay, ikke vildt god, men i forhold til det han skulle lave, så var det faktisk ret godt.

 

Nu skal lønnen sådan et sted vel også holdes op imod at man egentligt ikke laver noget...

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)