Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

INVESTORE SØGES...!!!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra viborg
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at starte en erotisk webshop

det hele er faktisk på plads

Domæne Betalingsgateway grosisster alt hvad der høre med til en webshop

det eneste problem er at jeg mangler en Investorer på ca 150.000kr da der skal købes et lager hjem og hjemmesiden skal op og stå

med alt inklusiv er det 8.995,00 kr for webshoppen og så vil det koste 500 kr om måneden og holde den kørende

jeg har en rådgiver på som selv har haft en erotisk webshop en gang så han vil hjælpe alt hvad han kan med at få det til at køre os

hvis du vil høre mere eller har spørgsmål så skriv til jesperhansen23@hotmail.com

Håber at høre fra jer

MVH Jesper Hansen

 

Tilmeldt 4. Nov 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

hmm lige et hurtigt spørgsmål før jeg tænker videre . Hvor meget har du selv investeret i det her i kr.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan have det man kalder lagerhotel og købe småt ind ad gang , evt. lave samarbejde med andre så du ikke behøver de store investeringer så er de  ikke nødvendig Smile

Umild bart lyder det ikke til 150.000 kr er nødvendig ? hvad og hvorfor så stort beløb , kan du skrive mere præcis hvorfor ?

Hvorfor have et lager så stort

Søg lidt råd , hvad er nødvendigt af lager flere firmaer hvor du køber fra kan også pakke varen direkte til forbruger , så et lager ikke er nødvendigt

Begynde småt spar penge , vær uafhængig af andre , er det lettest Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra viborg
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

torpinfo:

hmm lige et hurtigt spørgsmål før jeg tænker videre . Hvor meget har du selv investeret i det her i kr.

 

Jamen har ikke lavet nogen investeringer i nu da jeg ikke rigtigt har de store penge til at komme i gang

men jo 150.000kr er højt sat for som sagt der skal bare købes et lager hjem være lidt penge til reklamer og få hjemmesiden op og stå

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Tror du skal arbejde på at komme igang billigere - Kunne være ved ikke at have et så stort start varelager etv. Det bliver rigtig svært at finde en investor hvis du ikke selv har nogle penge du ligger i projektet

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Hansen :

torpinfo:

hmm lige et hurtigt spørgsmål før jeg tænker videre . Hvor meget har du selv investeret i det her i kr.

 

 

Jamen har ikke lavet nogen investeringer i nu da jeg ikke rigtigt har de store penge til at komme i gang

men jo 150.000kr er højt sat for som sagt der skal bare købes et lager hjem være lidt penge til reklamer og få hjemmesiden op og stå

Hvilken vare ønsker har du prøvet at ringe til de forskellige leverandør om det faktisk er nødvendigt med denne store investeringer flere af firmaerne kan du lave aftale med du sender direkte ordre derfra til forbruger

Er varerne meget speciel du ønsker som ingen andre sexshops har i Danmark ? Ellers burdet det ikke være nødvendigt med varelager ,

Annoncer der findes google adwords giver pengene igen , med det samme,  vidst du laver gode beskrivelser på siden  

 du kan tilmelde dig alle mulige gratis steder ude på google og få  en højere pagerank på din side og bedre placering på google

Forklare noget bedre hvad og hvorfor denne store investering?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)