Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg tage for min ydelse?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Nov 09
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

 

Jeg er godt igang med min forretningsplan, men budget-delen mangler. Jeg arbejder på at starte en virksomhed som hjælper med at øge andre virksomheders omsætning. Kan desværre ikke fortælle yderligere hvordan. Men jeg har forventet at skulle tjene på %-del af deres salg, som skal forhandles efter hvilket produkt der er tale om. (Har fundet frem til hvad jeg skal forvente igennem indlæg her på amino)

Der er ikke nogen specifik omkostning ved at få en ny virksomhed som kunde udover mine timer jeg ligger i det. Jeg forventer at skulle bruge omkring 5-20 timer/ugen på hver kunde, alt efter størrelsen på virksomheden. Havde her så tænkt på et engangsbeløb man betalte for denne service udover %-del af salget.

Nu ved jeg ikke om i har nok oplysninger til at svare på mit spørgsmål, men så må i spørge ind. Men i hvilket omfang kan jeg tillade mig at forvente af beløb fra mine kunder? (engangsbeløbet i starten) eller kan i anbefale en anden type for betaling?

 

Mvh

Fra Hjørring
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 103
Fra  Dyngby.com Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er næsten umuligt at svare på eftersom du ikke vil give flere oplysninger. Jeg vil sige at produktets værdi er et spørgsmål om udbud, efterspørgsmål, kvalitet osv.

Men held og lykke med firmaet skal du have ;)

Tilmeldt 3. Nov 09
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det jo også det jeg er kommet frem til. Men selve ydelsen jeg udbyder igennem min virksomhed findes ikke i Danmark i øjeblikket, og tror det er noget en del virksomheder ville tage i brug. (ellers ville jeg ikke starte det selvfølgelig :))

 

Så du vil råde mig til at vurderer selv, og så evt. ændre på prisen stille og roligt, når jeg efterhånden har fundet ud af hvad virksomhederne vil give?  Synes bare det ville være mere proffesionelt hvis jeg havde nogen faste priser på visse ting, og så komme frem til resten ved forhandling.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)