Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Super Speednetwork 30. november i København

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Oplev networking når den er allerbedst.


I samarbejde med Speednetworking og Vidensbanken holder jeg et foredrag med titlen:


Tankestyring og brug af mentale kræfter for virksomhedsledere.


Du får en forklaring på hvad mentale kræfter er, hvordan de virker og hvor kraftige de kan være. Du lærer kort hvordan du kan bruge dem til at få nye ideer og nå dine mål.


Efterfølgende er der networking, hvor du får lejlighed til at tale med ca. 30 deltagere om dit aktuelle behov for kontakt til f.eks. nye kunder, nye leverandører, nye medarbejdere, ny revisor, bil leje/leasing o.s.v.
Det hele afsluttes på festlig vis med et glas champagne/carve eller juice, og du får mulighed for at tale endnu engang med dem, som kan hjælpe dig med at udvide dit netværk.


Dato: mandag d. 30. november kl. 18.30 til kl. ca. 20.30
Sted: Nørregade 7 B, Vidensbanken
Pris: kr. 300,- kontant ved indgangen inkl. Champagne/carve og bogen Rig Som Selvstændig, Håndbog for Iværksættere af Flemming Hasselriis. (værdi kr. 249,-).
Tilmelding snarest (deltager antal begrænset) til Flemming Hasselriis på: feh@hasselriis.com eller mobil 0034 660 909 775.
På selve dagen, mandag den 30. november, også tilmelding på Flemming Juliussen´s danske mobil: 25 27 71 51.


Medbring rigelig med visitkort, en notesblok og måske et par brochurer. Træn dig i en kort 2 minutter tale hvor du fortæller om dig selv og dit netværk behov.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming,

Jeg synes, at det lyder rigtigt spændende og har foreløbigt reserveret aftenen til dette event i København!

Håber på et godt og effektivt networking event.

Mange hilsner,

Flemming Rasmussen

Tilmeldt 17. Nov 08
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming

Det lyder rigtig spændende, og da jeg allerede har booket en plads så ses vi d. 30 til foredrag og Speed Nedtworking.

Og husk så altid på at:

Alt hvad et menneske kan forestille sig og tro på kan han også opnå.

 

Succes Unlimited

Flemming Hebsgaard

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming:

Hej Flemming,

Jeg synes, at det lyder rigtigt spændende og har foreløbigt reserveret aftenen til dette event i København!

Håber på et godt og effektivt networking event.

Mange hilsner,

Flemming Rasmussen

Tak for din tilmelding Flemming Rasmussen.

Networking er i hænderne på Mr. Speednetworking Flemming Juliussen, og jeg står for foredraget:

”Tankestyring og brug af mentale kræfter for virksomhedsledere".

På gensyn

Flemming Hasselriis

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 07:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Har også sat aften af.

Glæder mig til at møde andre dejlige mennesker. Der heller ikke kan sidde stille Smile 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming Hebsgaard:

Hej Flemming

Det lyder rigtig spændende, og da jeg allerede har booket en plads så ses vi d. 30 til foredrag og Speed Nedtworking.

Og husk så altid på at:

Alt hvad et menneske kan forestille sig og tro på kan han også opnå.

 

Succes Unlimited

Flemming Hebsgaard

Hej Flemming Hebsgaard

I mit foredrag vil jeg komme lidt ind på noget af det du skriver. Du kan kun opnå det du kan forestille dig - ikke mere. Så tænk stort.

På gensyn den 30. november.

Flemming Hasselriis

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

RevisorOlsen:

Har også sat aften af.

Glæder mig til at møde andre dejlige mennesker. Der heller ikke kan sidde stille Smile 

Hej revisor Olsen

Tak for din tilmelding. Vi er allerede en pæn gruppe, og ja - mon ikke de som kommer er dem som har ild i rumpen og stræber så langt deres fantasi rækker?

På gensyn

Flemming Hasselriis

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Forfatter:

Oplev networking når den er allerbedst.


I samarbejde med Speednetworking og Vidensbanken holder jeg et foredrag med titlen:


Tankestyring og brug af mentale kræfter for virksomhedsledere.


Du får en forklaring på hvad mentale kræfter er, hvordan de virker og hvor kraftige de kan være. Du lærer kort hvordan du kan bruge dem til at få nye ideer og nå dine mål.


Efterfølgende er der networking, hvor du får lejlighed til at tale med ca. 30 deltagere om dit aktuelle behov for kontakt til f.eks. nye kunder, nye leverandører, nye medarbejdere, ny revisor, bil leje/leasing o.s.v.
Det hele afsluttes på festlig vis med et glas champagne/carve eller juice, og du får mulighed for at tale endnu engang med dem, som kan hjælpe dig med at udvide dit netværk.


Dato: mandag d. 30. november kl. 18.30 til kl. ca. 20.30
Sted: Nørregade 7 B, Vidensbanken (Skråt over for Vor Frue Kirke)
Pris: kr. 300,- kontant ved indgangen inkl. Champagne/carve og bogen Rig Som Selvstændig, Håndbog for Iværksættere af Flemming Hasselriis. (værdi kr. 249,-).
Tilmelding snarest (deltager antal begrænset) til Flemming Hasselriis på: feh@hasselriis.com eller mobil 0034 660 909 775.
På selve dagen, mandag den 30. november, også tilmelding på Flemming Juliussen´s danske mobil: 25 27 71 51.


Medbring rigelig med visitkort, en notesblok og måske et par brochurer. Træn dig i en kort 2 minutter tale hvor du fortæller om dig selv og dit netværk behov.

 

Der er stadig et par ledige pladser så du kan godt nå at være med hvis du er hurtig.

På gensyn

Flemming Hasselriis

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)