Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp søges!

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er.

Mig og en kammerat overvejer og starte vores egen firma op, men vi skal have lånt noget penge i banken.

HVordan gør man når det er sådan man skal det ?

Vi er begge nye i faget og vil gerne have  så mange information som muligt :)

Tak :)

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Inden for hvilken branche vil i starte og hvor meget regner i med at skulle bruge til at starte op med ?

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Må jeg anbefale at i bruger en 2-5-10 timer på http://www.startvaekst.dk/ 

Når du/I så har nogle konkrete spørgsmål (f.eks om jeres budget er "bank-egnet" eller lign..) så opret en tråd hertil.. :-)

Held & Lykke

Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Poweriser Denmark:

Inden for hvilken branche vil i starte og hvor meget regner i med at skulle bruge til at starte op med ?

 

 

Vi vil start en grillbar, og regner med 70-100.000 kr.

 

Fra albertslund
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej tøjmanden

 

Det er rigtig nok hvad power og per siger, men ellers så skal du først og fremmest få dig en god bank rådgiver og snakke med, når du når der til. ellers så tag en snak med nogen af dem nede på kommunen ? de kan rådgive dig et lang skridt hen af vejen ..

Grin med på facebook i Grine Grotten Skype-Giggle

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Nichlas Bentsen:

Det er rigtig nok hvad power og per siger, men ellers så skal du først og fremmest få dig en god bank rådgiver og snakke med, når du når der til. ellers så tag en snak med nogen af dem nede på kommunen ? de kan rådgive dig et lang skridt hen af vejen ..

Det er ikke for at skyde dit indlæg ned - men det er næppe bankrådgiveren og kommunen man får den store hjælp af. Man er nød til at være benhårdt klædt på inden præsentationen for banken finder sted.

Det er nok nærmere erhvervcentrene rundt om i landet man skal tage fat i.

På den anden side - hvis du, Nichlas, har fået hjælp af bankrådgiveren så må du gerne oplyse bank og rådgiver.. Big Smile

Fra albertslund
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var nu også erhvervcentrene jeg mente per ! :)

 

jamen vis fyren er kommet til det punkt hvor han skal låne penge, så er det da en RIGTIG god idé at have en god bank rådgiver, det giver en form for ro, synes jeg bare ..

 

Jeg har da fået hjælp af min rådgiver, men det var nu mest "lad nu vær med at købe den bil Nichlas !" :) ..

 

Grin med på facebook i Grine Grotten Skype-Giggle

Fra Storvorde
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 231
Fra  SAG-partners ApS Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej tøjmand

I skal få fat i en rådgiver via startvækst fra et af vækstcentrene. Det er ikke fordi nogen af svarende  her er forkerte. Problemet er de
svar I ikke fik. Samtidig hænger tingene sammen, når man starter egen virksomhed. I skal søge for at få stillet tingene an så I har en
strategi også, hvis det ikke går helt som i havde regnet med.

Via vækstcentrene kan i få en række konsulenttimer med tilskud og lad nu vær med at fyre dem af på reklamefolk og revisor men få
lagt en ordentlig stategi og få oversigt over alle faldgrupperne i stedet for. Er der et bæredygtigt fundament for jeres virksomhed har
i råd til at betale for disse ydelser.

Og lige en ting bankrådgiveren er kun jeres mand sålænge i leverer varen, så find lige en uvildig rådgiver.

Befinder i Jer i Jylland står jeg gerne tilrådighed, men I altid  velkomne til at kontakte mig på 98311022 eller 29924519. I kan også
gå forbi www.sag-partners.dk.

Mvh

Bertil V. Thomsen
SAG-partners ApS

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14997
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Nichlas Bentsen:

Det er rigtig nok hvad power og per siger, men ellers så skal du først og fremmest få dig en god bank rådgiver og snakke med, når du når der til. ellers så tag en snak med nogen af dem nede på kommunen ? de kan rådgive dig et lang skridt hen af vejen ..

Der findes ik bankrådgivere, kun BANKSÆLGERE... De sælger ydelser og rådgiver ik objektivt!!!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 14. Jun 05
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 05:56
Hvor mange stjerner giver du? :

mht "Og lige en ting bankrådgiveren er kun jeres mand sålænge i leverer varen, så find lige en uvildig rådgiver." så kig evt. her:

http://www.banktorvet.dk/eksperter/

God vind!

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)