Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside - Spørgsmål

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Har veret i kontakt med et firma om at lave en firma hjemmeside til mig. Vi aftalte først at de laver selve designet til forsiden. Det har de nu brukt 14 timer på. Og nu siger de at jeg skal betale 3 uger af arbejdstimer for at lave et CMS fra bunden?

Er der ikke andre muligheder end at lave et CMS fra bunden? Jeg har da ikke råd at betale for 3 uger af programmering for at få lavet en simpel firma hjemmeside....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er der selvfølgelig :)

 

Hvis jeg var dig, ville jeg hoppe ind på amino freelancer og oprette opgaven derinde. Fastsæt et realistisk budget og se om der er nogen der bider på krogen. Der er mange herinde - inklusiv mig - der laver den slags, er helt sikker på at du finder en god og pålidelig udbyder.

 

MvH

 

Simon Tørring

- Mail@simontoerring.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis vi taler sådan en helt simpel visitkortsagtig hjemmeside, så er det overkill at betale 3 ugers programmering for at få skræddersyet et CMS.

Som SImon siger, er der et væld af leverandører derude, som allerede har skrevet deres CMS eller bruger et open-source.

Du kan sætte opgaven i udbud på Freelancer eller prøve at kigge ind på Amino Marked, hvor der er flere auktioner i gang, hvor man kan byde på hjemmesideløsninger.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da godt nok dyrt.

Du kan sagtens få det meget billigere, du skal bare benytte et gratis-CMS system, eller et billigt et.

og få en ung gut til at opsætte det for dig.

Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved godt at amino frellancer er der, men de har som sagt allerede lavet designet.

Ja det er en simpel visitkort hjemmeside, med referencer, kontakt formular og nyhedsbrev.

Men er der ikke et gratis open source system man kan brug? F.eks wordpress eller joomla har jeg hørt om? Har altså ikke budget til 3 uger programmeringsarbejder.

De siger de både arbejder med wordpress, joomla og andet.. Så tænker på hvilket system jeg skal bede dem om at bruge?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal slet ikke bede dem om at bruge noget, det skal de vide bedst - ellers er der noget galt :)

 

Wordpress er originalt et blog-system, men bliver brugt mere og mere til enkle hjemmesider også.

Joomla er et gedigent CMS. Det er opensource (gratis) og der findes et væld af udviklere til det.

 

Selv ville jeg bruge Wordpress til det du efterspørger, men det er lidt svært at vide uden at have lidt flere detaljer om projektet.

 

Hvis du har brug for hjælp, skal du være velkommen til at sende mig en mail, gratis selvfølgelig :)

 

MvH

 

Simon Tørring

- Mail@simontoerring.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Joomla og wordpress kan næsten det samme , dog er der flest der bruger wordpress jeg bruger wordpress selv da det er som at skrive på Word fandt jeg ud af og det en webmaster viste mig engang et joomla brugerpanel , derfor synes jeg  wordpress var lettest at finde rundt i, med det er måske bare mig der har det sådan , måske kan andre lettere finde rundt i joomla.

Måske skulle du kigge på begge brugerpaneler og træffe dit valg selv gå på  http://wordpress.com/ og opret en blog og afprøv systemet ,det kan du  i hvert fald med  wordpress , kender ikke et sted hvor kan man oprette en gratis blog og afprøve joomla , ligesom wordpress

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet både Joomla og Wordpress, og det er min erfaring, at WP er betydeligt lettere at opdatere og redigere i for almindelige brugere end Joomla er. Du skal bede om en ny pris med WP/Joomla - og en fast pris - og så derefter overveje, om du vil fortsætte arbejdet med din nuværende leverandør eller skifte med det samme, for det lyder næsten, som om de prøver at presse citronen lidt for hårdt.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej steizer!
Det lyder lidt til at det firma du har været i kontakt med ikke har helt styr på hvad de foretager sig?
Jeg syntes du skulle betale for designet som du har bedt dem om at fremstille og så få det opsat med evt Wordprees.
Jeg ved der er en masse dygtige mennesker her på Amino som sikkert kan opsætte Wordpress med dit design for omkring 500 kr

Jeg ved at der er rigtig mange der benytter sig af Wordprees, men om det er let at holde sin hjemmeside opdateret med ved jeg ikke, du kunne måske undersøge mere omkring dette?

Hvis Wordpres ikke lige er dig, eller er for inviklet skal jeg da ikke snyde dig for et godt tilbud på IT Denmarks CMS-system, vores CMS-system er udviklet med rigtig stor fokus på brugervenlighed, kort sagt, kan du bruge Microsofts Word kan du også bruge vores CMS-system (prisen ligger under 2000).

I alle tildfæld er du meget velkommen til at kontakte mig på info@itdenmark.dk for mere rådgivning og self også for at få et tilbud på vores CMS.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Pas på med de værste discount udbydere herinde.

Med priser under 2.000 for en hjemmeside, ville jeg nok holde en del igen.

Du risikerer at stå med en oplevelse der ligner den du allerede har.

Når man skal have en hjemmeside, er det ikke NOK bare at få klasket noget sammen.

Du har behov for rådsgivning om hvad der skal ske videre, hvordan med google, hvordan med integrering af eksisternede design hvis dette haves.

Og hvis du skal have opdateret siden og brug for hjælp, hvordan står du så ?

Koster det ekstra eller kan du få det får en årlig pris ?

mvh

 

Mogens

http://www.easywebhost.dk/

 

 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)