Der er den samme sagsbehandler der har svaret hver gang, men nu har vedkommende pludseligt skiftet mening. Næste træk er et anbefalet brev til Dell Danmark, og hvis der ikke kommer skred i sagen, så opretter vi en klage hos forbrugerstyrelsen.
Der er den samme sagsbehandler der har svaret hver gang, men nu har vedkommende pludseligt skiftet mening. Næste træk er et anbefalet brev til Dell Danmark, og hvis der ikke kommer skred i sagen, så opretter vi en klage hos forbrugerstyrelsen.
Ikke for at være træls, men forvent 1-2 års sagsbehandlingstid på sådan en klage..
Til den tid er computeren nok temmeligt forældet.
Ring hellere til den danske afdeling af Dell (32 87 55 05 selvom det godt nok er erhverv, men det er det eneste nummer jeg lige kan finde) og forlang at tage med en ledende medarbejder (det lyder bedre end at spørge efter en voksen) og fremlæg sagen stille og roligt for denne.
Det kan til tider have en positiv indvirkning på at få sagen til at glide igen.
Hej Anders, tak for input... Denne vej er også prøvet... Men svaret i omstillingen har hver gang været, at man kun kan stille om til teknisk afdeling...
Skriv lige til mig på scanboat snabel gmail punktum com - jeg har !!måske en mail adresse som du kan skrive til hos Dell. Har været returnerings proceduren igennem og det lykkedes mig også at få sendt retur og få mine penge. Fandt en der hed Jacob han var ok effektiv.
Alternativt - så ring ind i Salgsafdelingen og forklar dem problemet - så løser det det helt sikkert også for dig.
mvh Per
Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.
Det er utroligt at det skal være så svært at trænge igennem til de større firmaer.
Dog vil jeg sige at det lyder for mig som om at I signalerer to forskellige ting til Dell. I skriver at I gerne vil bruge retur retten inden for de 14 dage. Da han så accepterer, så nævner I noget der må tolkes som en reklamation, som han så vil søge at få repareret.
Fasthold at I bare gerne vil returnere den og når (og hvis) I så får pengene, så kan I altid sende en mail med: "by the way, its broken".
Det var da en utrolig dårlig service. Og jeg overvejede faktisk at købe en ny bærbar hos dem....men det vil jeg lige genoverveje! Een anden ting er, kunne man ikke blot have sendt PCér retur til dem inden de 14 dage ? Eller skal man have deres "godkendelse" for at kunne sende varen retur? Normalt sender jeg blot alt retur, hvis jeg har fået en vare, jeg ikke vil have, eller som ikke lever op til forventningerne. Held og lykke med refunderingen. Mvh Pernille
Per: Tak for venligheden, jeg smider dig en mail snarest.
SNC: Der var en afsenderadresse i Irland på pakken, den kunne man selvfølgelig godt bare returnere til, men så ved vi nok også bare, at kassen står på et eller andet lager, uden der er nogen der ved hvem der skal have den. Og man får under ingen omstændigheder sine penge retur, uden at have fået et eller andet sagsnummer, man kan referere til.