Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop2 fra Scannet

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige sendt følgende ud i netværket - så hvis nogen kunne være interesseret, så smid mig en e-mail på ks@cygnet.dk

Vi vil vælge en butik den 1. december.

-----

Hej alle,

Nu er den nye version fra Scannet på banen og fra et teknisk synspunkt ser det spændende ud.

Derfor vil vi gerne have nogle erfaring med deres system og kigger derfor efter en butik som er i gang med en overflytning eller er på nippet.

Vi vil sætte vores ekspertise angående webshop opbygning tilrådgighed, grafiker og know-how tilrådighed gratis og håber I kan tilføje noget relisme og mål.

Vores ønsker til butikken er at den etableret, har en fornuftig omsætning og at mindst en person er fuldtid på projektet.

Hvis du kunne tænke dig vi hjælper dig, så send mig en kort e-mail om din butik og din nuværende situation.

Baggrund:

Igennem de sidste 4 år har jeg været inde over mere ned 50 DanDomain butikker, og har opbygget en stærk viden inden for dette system. I dag er vi 3 fuldtidsmedarbejde hos Cygnet, som har stærke kompentencer indenfor E-handel.

P.S. send gerne denne e-mail videre til andre der kunne være interesseret..

Med venlig hilsen
Kristian Sørensen
ks@cygnet.dk
Tlf.: 61 30 75 60
---
www.cygnet.dk
Svanevej 14
DK-2400 København NV

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Woof og andre

Hvis I for problemer med at få webshop2 til at se ud som I gerne vil, så vil vi gerne hjælpe.

I kan se en af vores løsninger med webshop2 her www.konnerup-co.dk

I kan også læse mere om os her www.webshop2go.dk eller på www.decato.dk

//Toke - decato

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)