Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Systematisk misbrug af mit website

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Birkerød
Tilmeldt 5. Nov 09
Indlæg ialt: 45
Fra  Jaminas festartikler Skrevet kl. 02:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg har virkelig brug for hjælp, til denne groteske sag.

Mit website bliver systematisk kopieret, og lagt ud på div. wordpress steder, hvordan kommer jeg denne copyrght sag til livs.

Alle vores artikler er blevet systematisk kopieret :

Mit site : www.bryllupskanalen.tv

kopistens site : http://kanalbryllup.wordpress.com/

Dette er blot en af de mange blogs der er oprettet for at genere vores virksomhed.

Jeg håber virkelig at I kan hjælpe ! Mit site er kun 5 dage gammelt og nu kan jeg finde identiske artikler flere steder på nettet.

 

Med venlig hilsen

 

Martin Rieck

Programansvarlig - bryllupskanalen.tv

Arbejder med TV og ved siden af har jeg min lille shop der sælger festartikler

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 02:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er links på blogsitet til bryllupsklar.dk så på trods af den ringe udnyttelse af muligheden for at drive et seo/blog site så ser det altså ud til at personen bag bloggen enten er eller har en interesse i at generere trafik til bryllupsklar.dk

 

Fra Birkerød
Tilmeldt 5. Nov 09
Indlæg ialt: 45
Fra  Jaminas festartikler Skrevet kl. 03:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronniks

 

Tak for dit svar.

Ja det kunne se sådan ud, men ham der står bag det her, har sådan set slet ikke noget med Bryllupsklar at gøre, han gør kun dette for at genere min virksomhed, for at jeg så får dårlige google ranks.

Jeg har tidligere været i kontakt med ham ang. en anden sag, hvor han var så dum at linke til sit eget site, det gør han ikke mere, nu gør han kun dette for at genere mig personligt.

Jeg har været i kontakt med bryllupsklar og de er helt reellle, de vandt selv en sag for år tilbage, hvor de fik sat en gut, fra et af de konkurrende site i fængsel i 2 måneder.

Men nu er mit store problem at det her wordpress, er i USA, jeg ved de slår hårdt mod copyright, men de er svære at få kontakt med.

Håber stadig på at nogle kan hjælpe.

 

 

Arbejder med TV og ved siden af har jeg min lille shop der sælger festartikler

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 03:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er den SEO-mæssige (Dublicate content) side, du bekymrer dig om, ville jeg, hvis jeg var dig, gå igang med at få nogle gode links fra authority-sites inden for din niche, så Google ser dit indhold som "det originale". Jeg hjælper dig gerne med det første: www.bryllupskanalen.tv Wink

Fra Birkerød
Tilmeldt 5. Nov 09
Indlæg ialt: 45
Fra  Jaminas festartikler Skrevet kl. 03:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjarke.

Tak for hjælpen

Det vil altså kunne hjælpe ?

Jeg vil gå i gang med at få fat på wordpress og min advokat, jeg har snakket med politiet som fik en anmeldelse i går, da jeg opdagede første side

Arbejder med TV og ved siden af har jeg min lille shop der sælger festartikler

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Bryllupskanalen:

Hej Bjarke.

Tak for hjælpen

Det vil altså kunne hjælpe ?

Nu ved jeg ikke præcist hvordan Google opererer og finder ud af hvad der skal vises og ikke skal vises ifm. dublicate content, så en garanti kan jeg ikke udstede :)

Når nu vi endelig er igang med at både skaffe dig links og overbevise Google om at du er den oprindelige indehaver af indholdet på din din side, vil jeg også opfordre dig til at tilmelde dig f.eks. www.overskrift.dk, www.rsskataloget.dk og andre rss-oversigter der gerne vil vise dit RSS-feed fra din blog på deres side, samtidigt med at du ping'er div. tjenester for yderligere at sætte trumf på. (Du kan evt. læse mere om at pinge her.)

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Bryllupskanalen:
Ja det kunne se sådan ud, men ham der står bag det her, har sådan set slet ikke noget med Bryllupsklar at gøre, han gør kun dette for at genere min virksomhed, for at jeg så får dårlige google ranks.

Hvorfor? Jeg mener en mand genere vel ikke bare en anden virksomhed uden grund eller ?

 

Lige en tilføjelse

Bryllupskanalen:
Mit site : www.bryllupskanalen.tv

kopistens site : http://kanalbryllup.wordpress.com/.

Jeg ser faktisk ikke nogen match imellem de 2 sider ?

Søger jeg på copyscape.com får jeg heller ikke noget frem kan du uddybe hvad du mener med de påstande du har ?

/allan

Fra Birkerød
Tilmeldt 5. Nov 09
Indlæg ialt: 45
Fra  Jaminas festartikler Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan.

 

Man generer en virksomhed, hvis man tidligere har "fanget" manden med fingrene nede i kagedåsen, det var mig der afslørede ham tidligere, da han ville have alle sine sites på side 1 på google, det gjorde han ved at kopiere tekst fra sine konkurrenters side og smide det ind i blogs og nu er manden så set sig sur på mig.

Nogle gange skal man åbenbart bare holde sin kæft

 

Prøv at søg denne side på copyscape.com

http://bryllupskanalen.tv/2009/10/31/bryllupsfotograf/

 

 

Arbejder med TV og ved siden af har jeg min lille shop der sælger festartikler

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Bryllupskanalen:
Man generer en virksomhed, hvis man tidligere har "fanget" manden med fingrene nede i kagedåsen, det var mig der afslørede ham tidligere

Ok ja så giver dendel mening

Bryllupskanalen:

Prøv at søg denne side på copyscape.com

http://bryllupskanalen.tv/2009/10/31/bryllupsfotograf/

 

Jeg har premium search og får ikke noget frem? det var da underligt.

 

/allan

Fra Birkerød
Tilmeldt 5. Nov 09
Indlæg ialt: 45
Fra  Jaminas festartikler Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan

 

Men du kan da godt se at teksten fra denne side http://kanalbryllup.wordpress.com/

minder megt om denne side : http://bryllupskanalen.tv/2009/10/31/bryllupsfotograf/

 

Bemærk også at man har valgt at kalde den kopierede side for kanalbryllup

Arbejder med TV og ved siden af har jeg min lille shop der sælger festartikler

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)