Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sende pakke UK->DK for under 500 DKK

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har købt noget elektronik i UK til en værdi af 899 pund. Ham jeg har købt et af ville sende det med Royal Mail, men de ville ikke sende for under 60 Pund / ca. 500 DKK. Jeg har søgt alle steder (Parcelforce, TNT, DPD, UPS) og jeg kan ikke finde noget billigere, hvor de vil erstatte hvis de smider den væk. Så hvis i kender et fragtfirma der kan sende en pakke der vejer 5 kg, og gerne med erstatning/forsikring til 700-900 Pund. 

Alternativt vil han gerne sende uden ekstra forsikring med DPD (det er pt. billigst, ca. 40 Pund) men er der så nogle billigere end 40 pund man kan stole på, og altså uden ekstra forsikring.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Har du forsøgt med DHL? Hvis du har et behov der kommer udover denne ene pakke importeret fra UK, så skulle det være muligt at indhente en aftale pris, som er en del under listeprisen.

Venligst,

Haydar

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hvad er et du har købt i England, er du sikker på det til sidst ikke er lige så billig af købe det i Tyskland.??? Når du tager fragten med i prisen...

Send mig en mail, så kan jeg lige tjekke min priser, hvis jeg kan skaffe det..

Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv til bg@cslogistics eller aj@cslogistics og de kan sende dig et tilbud.

Vi skal bruge vægt, dimension, afhentningsadresse og leveringsadresse - så kan du få et attraktivt tilbud med DHL. Vi har gode rater.

Med venlig hilsen

Karsten Ipsen

CS Logistics

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Som i kan se er det snart 2 måneder siden jeg købte min MacBook Pro på Ebay, og dermed oprettede denne tråd. Jeg har fået Macen sent og det gik strygende til ca. 250,- med DPD inkl. forsikring, og kun 2 dages levering.

Men jeg har jeres forslag i ankerne til en anden gang.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)