Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2 kontorpladser og 40-50 kvm lager søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Min makker og jeg leder efter et sted hvorfra vi ønsker at drive en webshop vi er fælles om, og hvorfra jeg kan arbejde. I den forbindelse har vi brug for 2 kontorpladser og 40-50 kvm lagerplads.

Vi vil meget gerne rykke til København (City, broerne, Frederiksberg etc).

Et posthus lige om hjørnet vil være et plus, og det er også en fordel hvis der er adgang til mødelokale, men ikke et krav.

Kom glad..

Med venlig hilsen
Dennis Milandt

Fra København SV
Tilmeldt 2. May 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Dennis

Jeg er pt. ved at bygge et kontorlokale på knap 30m2 . Lokalet bliver lyst med store vinduer og ligger i skyggesiden over formiddagen, og du har udsigt ud over sydhaven og ind til tårnene i KBH samt ud over haveforeningerne i sydhavnen. Inkl. forbrug kan jeg tilbyde dig at leje dette lokale til 5000,- kr. om måneden. Kontoret er dog belliggende inde på selve lager området, oppe under loftet. Der er desuden en postadresse med i prisen samt  fri forbrug af kaffe og varmt vand.

Du vil blive nabo til et italiensk import firma, der importerer italienske specialiteter samt opfører nye cafeer og restauranter. Du vil desuden automatisk blive en del af en internt netværk af mindre virksomheder, hvortil jeg formentligt vil kunne hjælpe med diverse spørgsmål. Jeg tror desuden du kan forvente at de gerne vil dele internetlinien med dig. Såfremt du ønsker reklame for dit produkt i vort nyhedsbrev, vil dette som eksisterende kunde desuden være uden beregning.

Hvad angår lagerløsninger, er dette mit kerneprodukt. OG her SKAL jeg være den billigste i København. Jeg har det der hedder prisgaranti på mine lagerløsninger, hvilket gør at såfremt du finder en konkurrent der er billigere en jeg på lokalmarkedet, slår jeg 10% af deres pristilbud. Afhængigt af størrelsen på lager, skal du forvente omkring 150,- kr. pr. m2 dit behov måtte ønske.

Som regnemål bør du opstille 1 palle = 1m2 eller 20 flyttekasser = 1m2

Jeg kan desuden være dig behjælpelig med varehåndtering, forstået på den måde, at jeg modtage dine varer fra fragtmænd og stille dem ind i dit lokale, såfremt du ønsker det mod en given pris vi aftaler nærmere. 100,- kr. pr. gang eller maksimalt 500,- kr. om måneden inkl. affaldshåndtering.

Posthuset ligger 5 minutters kørsel fra centeret, så du vil hurtigt kunne bringe ting dertil.

Hvis du er tvivl om placeringen, kan jeg absolut kunne nævne at den er til din fordel som webshop. Jeg har referencer blandt flere aminobrugere herinde samt flere af de største virksomheder i danmark. Jeg udtaler mig af sikkerhedsmæssige årsager ikke om deres navne eller produkter. Det er netop min vision som afdelingschef at skabe de bedste rammer for mine kunder og deres kunder. Jeg er derfor af den overbevisning at jeg hellere vil hjælpe lidt ekstra frem for alt for lidt. Så lad mig høre nærmere hvis du kunne ønske lidt mere præcise tal! - Du er hjertens velkommen til at kontakte mig pr. mail eller på telefon.

De bedste Hilsner

 

Michael Svendsen

Afdelingschef

 

City Self Storage Sydvest

Bådehavnsgade 42

2450 København SV

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Michael

Tusind tak for din henvendelse og dit tilbud. Vi har kigget på en del, og har faktisk lige indgået en aftale om to kontorpladser i et kontorfællesskab hvor der i samme ejendom er nogle egnede lagerlokaler.

Vi har vægtet fællesskabet i et kontorfællesskab højt, så vi ville nok ikke have kunnet finde os selv på et kontor under loftet i en stor lagerbygning desværre.

På alle andre måder var dit tilbud ellers relevant for os, men vi har som sagt valgt at sige ja tak til en anden plads.

Med venlig hilsen
Dennis Milandt

Fra København SV
Tilmeldt 2. May 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke mned kontrakten!

Jeg ønsker jer alt den medvind i overhovedet kan få!

 

// Michael

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)