Jeg har udført en opgave for en offentlig dansk institution, og bruger efakturering, men jeg har i løbet af opgaven brugt en udenlandsk (Spansk) virksomhed på opgaven også.
De fakturerer kunden direkte, og jeg tilbød at hjælpe dem med at finde ud af hvordan de helt præcist gør det... Fakturerer de direkte som man normalt vist gør, eller skal de også igennem hele processen med e-fakturering?
Jeg håber der er nogen her der kan give mig et svar om hvilke regler de skal følge, eller et link så jeg kan læse nærmere selv.
Jeg har forsøgt at Google svaret selv, men havde meget svært ved at finde et svar, måske fordi jeg ikke søgte efter de rigtige termer? Jeg håber at der er nogen der kan enten svare på mit spørgsmål eller guide mig.
På forhånd tak for al hjælp og assistance i andre Amino'er kan give mig!
Du har helt ret, men min kontaktperson har virkelig ingen anelse, og at finde den rigtige person at spørge i en offentlig virksomhed... Ja.. jeg ved ikke om du har arbejdet med det offentlige før, men let er det skam ikke :-)
Tak for dit råd, jeg har allerede prøvet, det er derfor jeg prøvede her på Amino :-)
Det er skam helt korrekt, jeg er dog helst fri for det, og ønsker at finde det rigtige svar med tankegangen "lær en mand at fiske...", da jeg ikke tror det er sidste gang den virksomhed kommer til at stå i den situation, men tak for dit forslag, og normalt ville jeg også overveje det, men det vil kun være en kortsigtet løsning. :-)