Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback på design fra designere :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer

En kunde kunne godt tænke sig at få noget feedback på designet af deres side. Det har været en lidt vanskelig process som har været lidt ADHOC mht. ønsker, tilpasning og rettelser fra dem. Dvs. at kunden reelt har ønsket at styre en del. Jeg ved godt at designere nogle gange må stå fast og sige det synes jeg ikke at I skal gøre og rådgive mht. ændringsønsker. Men nu er vi havnet i den situation at de har meldt ud om jeg ikke kender nogle designere som kunne give lidt feedback og hvad er mere nærliggende end at tænke på jer. :)

Jeg skriver lige linket sådan, da jeg ikke ønsker der bliver indexeret af google
site: www. da nto ntr adi ng.c om  - fjerner du ikke lige selv mellemrum så er du sød :)

 

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig

siden er alt for tung med alt det flash der skal være en menu eller hvad er det som køre i flash? Jeg ser kunen meget lys blå blok som drejer rundt, ved hover på den hvide bg kommer der noget men det fungere ikke i IE ej heller i FF.

Tjek siden i W3C her opdager du der er brugt dobbel meta tags samt en del andre fejl.

Så der er noget at gå i krig med .

/allan

Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Som sådan synes jeg siden ser fin ud og det er nogle lækre billeder der skifter i toppen. De illustrere meget godt at siden omhandler noget græsk.

Der er dog 2 ting jeg straks ligger mærke til og det er, at teksten er med fast bagkant. Designmæssigt synes jeg ikke dette er kønt når der kommer for store mellemrum i teksterne.

Og så er der de tinger der køre rundt på forsiden. I Firefox kan jeg kun se en blå firkant der susser rundt i en cirkel.... Sikkert en fed effekt, men kun hvis det virker :)

Design, layout & personlighed - www.sonnegrafisk.dk

Fra Haderslev
Tilmeldt 25. Sep 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Husk at tjekke sitet om den virker efter hensigt, i alle browsere.

Jeg er ikke så vild med billederne øverst, mit første indtryk var salgsejendomme syd på.

Fed flash øverst i venstre side. Virker ikke tung i firefox.

Jørgen Olsen

Fra Haderslev
Tilmeldt 25. Sep 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Husk at tjekke sitet om den virker efter hensigt, i alle browsere.

Jeg er ikke så vild med billederne øverst, mit første indtryk var salgsejendomme syd på.

Fed flash øverst i venstre side. Virker ikke tung i firefox.

Jørgen Olsen

Fra Broby
Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

For mig at se er der ikke meget design over det... det er generelt en kedelig side der i første omgang leder tankerne hen på rejser og ikke græske madprodukter. Til gengæld er den rimelig overskuelig og man har ikke svært ved at finde rundt.

Jeg er lidt allergisk over for skriften verdana; og her virker den "stiv og kedelig" og det er ikke det man forbinder med græsk mad og kultur. Jeg ville vælge en font med "fødder" (også kaldet serif font) der er lidt mere græsk inspireret.

Det kunne blive en rigtig flot side, hvis man gad gøre lidt mere ud af det. Evt. kunne man få taget nogle nye billeder af produkterne evt. i et miljø istedet for triste kedelige fritlagte fotos. Og så savner jeg billeder af mennesker på siden ... det er jo trods alt dem der bruger produkterne. Disse billeder kan jo også bruges i anden markedsføring, så man har en sammenhæng og genkendelighed. Det er en god ting at investere lidt penge på :-)

Håber du kan bruge ovenstående :-)

Og hvis du er interesseret, vil jeg gerne hjælpe dig med et nyt design.

Mange hilsner

Carina Binau Krusaa

Farmhouse Design

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Granner,

Her er lidt kommentarer delt op på tre punkter.

 

MENUER

God opbygning af menuer med hovedmenu øverst og undermenuerne i venstre kolonne. Ikke voldsomt kreativt, men det er man jo sikker på, at alle kan hitte ud af.

Flashbanneret loader forfra hele tiden, og det kan virke lidt kluntet.

Der er nogle småfejl i bindestregerne i jeres undermenuer. Nogle af dem er røde som teksten, andre er sorte. Der er også nogle af dem, som står lavere/højere end andre.

Jeg er ikke pjattet med fed tekst, da jeg synes, det ser lidt kluntet ud; men det er jo en smagssag.

 

UNDERSIDER

Måske bør undermenuen med produktoversigt ikke være på kontaktside og filosofisiden, da det ikke rigtig hører hjemme. I stedet kunne I få plads til billeder af de super produkter som Antos, Nostimo og de andre er.

 

GENERELT

I kunne sagtens få plads til nogle flere billeder af græsk mad. Billederne i toppen er rigtig lækre og meget græske (fra et dansk synspunkt i hvert fald), men de har ikke rigtig noget med mad at gøre.

Der er ikke megen grund til at starte et flashgalleri, når brugeren trykker på et billede i produktoversigterne; i hvert fald ikke, når der kun er et billede - indrømmet, jeg har kun trykket på 4-5 produkter, så det kan jo være, at nogle af dem har flere.

 

Håber det kan bruges :o)

Mvh,
Peter

Fra Hillerød
Tilmeldt 4. Nov 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har set lidt på siden, og min umiddelbare kommentar er som følger: Teksten er helt forfærdelig! Jeg måtte læse op på mange sider før det egentlig gik op for mig, hvad siden handlede om. Og det er skidt, for jeg ser mange hjemmesider på en dag, så jeg er trænet i at se og læse budskaber hurtigt. Men her går det helt galt med budskabet. Designet er gammeldags og virker på inden måde, salgslækkertZip it!

Sidst men ikke mindst må jeg spørge dig: Hvad er formålet med denne side? salg, leadgenering, konvertering eller blot en profil på nettet, for sidstnævnte mener jeg er det tætteste jeg kan komme på deres webstrategi.

Jeg ser nu at dit indlæg er temmelig out of date, så ellers dit indlæg på aminos forside, men nu får du det alligevel.

God vind med dine designs fremover

Kh. Grith Mandrup-Poulsen

 

 

 

 

 

Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din feedback. :)
De ønsker ikke at sælge fra siden, men blot at gøre opmærksom på at de bringer produkterne til landet. Så det er blot en profil.

mht. placering så er den nr. 22 ud af 8420 med "græsk yoghurt" men vi er heller ikke begyndt at optimere.

http://www.google.dk/search?hl=da&rlz=1T4SKPB_enDK315DK316&q=%22GR%C3%86SK+YOGHURT%22&start=20&sa=N

Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback og dine råd,
vi er ikke helt nået til browsershots.org, men det er rigtigt at vi har ikke embed rigtigt til firefox :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)