Som svar på dit spørgsmål kan jeg svare et stort JA! Det kan sagtens lade sig gøre, hvis du vel og mærket har både cd + licenskode, at installere en MS Office 2003/2007 på en anden PC. Hvorvidt dette er lovligt afhænger af den type licens du har købt men det er jo ikke det du spørger om. Installer skidtet på den anden PC og start efterfølgende Word. Første gang du gør det, vil Office's automatiske produktaktivering gå igang. Du vælger blot at du vil aktivere over internettet. Nu vil den enten fortælle dig, at din kopi nu er aktiveret, eller også vil den fortælle, at dette ikke er muligt, da den allerede er aktiveret det mulige antal gange. Hvis det er tilfældet prøver du at aktivere igen men vælger nu den mulighed, at DU ringer til en Microsoft kundekonsulent. Du ringer nu op til det angivne nummer hvor du bliver bedt om at indtaste din nøgle manuelt vha telefonknapperne. Dette giver dig samme resultat, altså den siger at aktivering ikke er mulig MEN, OG NU KOMMER DET :-), du kan nu vælge at taste et-eller-andet for at komme til at TALE med en Microsoft-konsulent. Du læser koden for ham og fortæller ham at den anden pc er DØD og så giver han dig en ny aktiveringsnøgle og VUPS virker din Office :-)