Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting udbyder med god oppe tid

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg føler jeg er kommet til et punkt hvor surftowns løsninger ikke er tilstrækkeligt, specielt deres pris på ekstra tilknyttede domæner på 10 kr. pr. måned, betyder det kan gå ud og blive interessant at se hvad semi-proffesionelle og profesionelle udbydere kan tilbyde.

Det jeg ligger vægt på er optil 100 tilknyttede domæner, mulighed for cron jobs, PHP, MySQL - Stabil oppetid!

Er der nogle som har nogle gode erfaringer med andre hosting udbyderde?

Med venlig hilsen
Casper Schneider

 

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 717
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Casper,

 

Jeg kan sige ja til dine krav.

Vi tilbyder flere domæner på et enkelt hotel og 100 er som sådan ikke noget problem. Jeg synes du skal kigge på en af vores reseller løsninger (du kan sagtens bruge det som alm. webhotel).

Alternativet, hvis ikke du har brug for så meget trafik/diskplads, kan du kigge på de almindelige webhoteller. Ekstraprisen for et ekstra domæne er 1 kr./mdr.

Du er mere end velkommen til at skrive til mig på martin@adnecto.dk..

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Jeg kigger på det - det er trods alt noget billigere end 10 kr. pr. månede. Og jeg har netop ikke stor trafik/plads krav.

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil lige anbefale Martin fra Adnecto. Super service og super behagelig person.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har mod på at have din egen server kan du flytte til tyskland.

Her er priserne meget anderledes.

Når du har din egen server (dedikerede server) har du mulighed for at have lige så mange domæner du vil, køre cron jobs (evt. benyt ISP config) og installere php, mysql osv.

 

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Bo Thomsen:

Hvis du har mod på at have din egen server kan du flytte til tyskland.

Her er priserne meget anderledes.

Når du har din egen server (dedikerede server) har du mulighed for at have lige så mange domæner du vil, køre cron jobs (evt. benyt ISP config) og installere php, mysql osv.

Lars Bo har ret... Men husk også altid på hvad der følger med, når man vil have noget billigere.

 

F.eks. i ovenstående løsning, skal du lige pludselig selv lege system administrator.

 

Mit bedste råd, gør det du er god til, og lad hosting udbyderne gøre hvad de er gode til.

 

Surftown er rigtig dygtige, og 10 kr. om måneden er ikke ret mange penge.

 

CoolSMS, har mere end 10 års erfaring med SMS og Overtaksering, og er den største udbyder af Bulk SMS Gateway i DK.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du overvejet blot at flytte dit site over på en af Surftowns større webhoteller? Jeg ved endvidere, at de arbejde på en ny VPS løsning, som eftersigende skulle blive ret attraktiv for folk der har ca. samme krav til hosten som du har. De søger for øvrigt testpiloter for tiden, så måske kunne det være en løsning for dig ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)