Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pay Paine! Pay Pal på min eshop?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Nov 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle,

Jeg er før tyet til Amino efter a have bikset med ting jeg troede jeg selv kunne løse, og gør det nu igen.

Efter kringlede forsøg er det lykkedes mig at integrere en Pay Pal betalingsknap på min webside på one.com.

Men derefter er det for alvor blevet frustrerende. Jeg troede jo bare at man så bare skulle udfylde en formular og betalingsknappen  ville guide køberen videre til endelig salg. Men ak og ve.

Jeg har både opgraderet min konto og surfet vanvittigt rundt på paypal for at finde ud af hvordan jeg kan få løsningen med at køberen trykker på købeknappen - bliver sendt til online kreditkortbetaling - og endelig får produktet, som i dette tilfælde er download af en e-bog.

Er der nogen der kan sige hvor det er jeg går galt  i byen - det burde da ikke være så besværligt.

Vh

Asgar<

 

 

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det hjælper ikke noget bare at have en betalingsknap, dit system skal jo levere bogen til køberen efter købet, det sørger paypal ikke for. Har du en url så kan jeg da lige tage et hurtigt kig?

Tilmeldt 27. Nov 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Hej Thomas

Tak for din mail.

Websiten er jeg ved at lave for min ven ,der har udgivet en bog, som nu skal sættes ud som ebog til download,

Der er også en light verson som gratis download.

adressen er : http://www.ekoran.dk

Tak på forhånd for råd og hjælpsomhed

Asgar

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)