Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik af idé + Rådgivning - hvor?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Nov 09
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Fandt denne hjemmeside da jeg søgte rundt på nettet og har en masse iværksætterdrømme.

Jeg fik for nogen måneder siden en rigtig god idé til en virksomhed. Igennem de seneste måneder har jeg så gennemarbejdet idéen, og den har nu ændret sig ret meget. Har skrevet forretningsplanen om 3 gange efterhånden og synes den er ved at være tilfredstillende.

Jeg har haft kontakt med andre iværksætterer som jeg kender, som har givet mig råd og delt erfaring omkring deres succeser og fiaskoer. Jeg har her også haft kontakt med andre som er inde i faget jeg gerne vil starte. Dette har været til rigtig stor hjælp.

Jeg vil nu gerne spørge hvor man kan få vurderet sin idé af en proffesionel rådgiver? Er det ikke noget med at staten giver gratis rådgivning til iværksætterer, eller hvordan hænger det sammen?

Det jeg ønsker er kritik og rådgivning til hvordan jeg skal takle denne opstart af virksomheden.

 

Mvh

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Venlig hilsen

Per Thomsen

Tilmeldt 3. Nov 09
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen, det ser super ud. Tak for det hurtige svar!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 8. Jun 05
Indlæg ialt: 87
Fra  Pirutech ApS Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du kan også prøve  http://www.connectdenmark.com/ som afholder såkaldte springboards, hvor du kan få indspark til din forretningsidé. Har selv brugt dem og det er ikk så ringe endda ..

 

Lars Hobolth, Pirucare  se selv, hvor meget du belastes af at dosere medicin

Tilmeldt 3. Nov 09
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen. :)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Kan godt være at jeg er lidt tungnem, men skal man være medlem for at modtage sparring? Eller går kontingentet bare til deltagelse i aktiviteterne og netværket?

Michael

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 8. Jun 05
Indlæg ialt: 87
Fra  Pirutech ApS Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Det er ganske gratis for iværksættere, først er der et forløb, hvor der sammen med connectdanmark, bliver kigget på forretningsplan, herefter  præsentation af forretningside for et panel af erfarende folk, som kommer med konstruktiv kritik på ideen/setup'et. I meget grove træk. Jeg har selv fået rigtig meget ud af dette. Håber det kan bruges.

Lars Hobolth, Pirucare  se selv, hvor meget du belastes af at dosere medicin

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)