Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Se mine lamper i idé nyt vi med villa

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 281
Fra  Eventyr Haver® Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg er bare så glad, fandt lige mine lamper i det nye idé nyt som vi selv har fået i dag.

Se dem på side 32 i bladet.

Hold da op hvor er jeg da bare glad.

Der er ingen tvivl om at den pressemeddelelse som Hans Stokholm Kjer har skrevet for mig har hjulpet rigtig meget på at  de forskellige medier har fået øjnene op for mine produkter.

Ud over dette er jeg blevet eneforhandler i Danmark af de flotte kobberspringvand og kobberinsekter jeg har i shoppen i dag, jamen det er jo en rigtig god dag i dag.

Nu håber jeg bare at jeg snart kan åbne min nye webshop, den får helt nyt design og bliver meget anderledes end den jeg har lige nu.

 

Fra Stouby, Vejle
Tilmeldt 19. Sep 09
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med det Annette Big Smile

 - og dejligt at høre at en pressemeddelelse faktisk har givet noget jvf. anden tråd om pressemeddelelser.

Held og lykke med din nye webshop

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke Anette Smile

Jeg har lige set det i bladet i dag . .  

Det bliver spændende med dit nye design.

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke Annette.

Ja, Hans er en god skribent. Dejligt at du fik pressemeddelelsen ud og at den blev godt modtaget.

:-) Nanna

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 281
Fra  Eventyr Haver® Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej I 3

Tak for roserne og ja Hans er en rigtig dygtig skribent. Det er helt sikkert, men det har selvfølgelig også noget med produktet at gøre, dog undre det mig at der skulle 2 pressemeddeldlser til før den gav pote - den første bar nok for meget præg af at det var et salgsbrev. Så der er ingen tvivl Hans er en rigtig dygtig ordsmed Smile

 

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anette,

Det er da super fedt for dig.

Jeg er rigtig nysgerrig efter at høre (om noget tid, når du har en idé om det), hvor stor effekten af at optræde i sådan et husstandsomdelt blad er.

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Annette - var det ikke dejligt at se sine egne produkter på tryk?

Nu ser jeg så frem til at se en af lamperne 'live'.

Og så skal vi ved lejlighed lige se at få målt på dem, så du er sikker på at det passer, det du skriver om forbruget. Du skulle jo nødig blive 'overfaldet' af en pens. fysiklærer, som helt sikkert tjekker sådan noget - hvis han da køber en Geeked

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke.

De lamper der kan blive en stor eksportvare. Hvis ikke du allerede har patenteret dem, så start med det i morgen.

USA og Mellemøsten kan være storaftagere.

Rigtig meget held & lykke til Dig!

Køb ren argan olie her

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 281
Fra  Eventyr Haver® Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Tusinden tak for roserne

 

@frank madsen

 Jeg er rigtig nysgerrig efter at høre (om noget tid, når du har en idé om det), hvor stor effekten af at optræde i sådan et husstandsomdelt blad er

Den bliver altså meget svær at svare på for jeg kommer i bladet HAVEN, Havelivet og Alt om Haven i denne måned så hvilken der giver noget feedback kan være svært at svare på.

Jeg ved at vi også har været i mange forskellige små aviser og søndagsaviser, samt søndagsavisen.dk og alt i alt har det ikke givet det store endnu men folk skal jo se dem 2-3 gange før de reagerer så lige i øjeblikket, kommer jeg i flere steder, rimeligt tæt på hinanden så må vi see om det giver noget til julehandlen.

 

@knuds

Ja det var rtigtig godt at se med live, det er altid spændende når det sker og de virker rigtig godt man bliver virkelig glad især når man ikke selv har gjort noget for det ud over pressemeddelelsen.

Ja du skal få lov at måle dem alt det du har lyst til, så jeg ikke ender i en eller anden langhåret diskusion Geeked

 

@ lagersalg123  Det er gjort og vi har også beskyttet vores navn Eventyr Haver jep jeg arh fremstidsikret mig selv Wink

 

Jeg kan så sige at ind til videre har jeg ikke mærket det store men det skal nok komme.

 

 

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Annette - Eventyr Haver:

@frank madsen

 Jeg er rigtig nysgerrig efter at høre (om noget tid, når du har en idé om det), hvor stor effekten af at optræde i sådan et husstandsomdelt blad er

Den bliver altså meget svær at svare på for jeg kommer i bladet HAVEN, Havelivet og Alt om Haven i denne måned så hvilken der giver noget feedback kan være svært at svare på.

Jeg ved at vi også har været i mange forskellige små aviser og søndagsaviser, samt søndagsavisen.dk og alt i alt har det ikke givet det store endnu men folk skal jo se dem 2-3 gange før de reagerer så lige i øjeblikket, kommer jeg i flere steder, rimeligt tæt på hinanden så må vi see om det giver noget til julehandlen.

Det må kaldes et luksusproblem, at presseeksponeringen er så stor, at man ikke kan måle effekten. Jeg håber bare for jer, at der kommer en stor effekt af den samlede mængde omtale. Smile

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)