Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg til private i Norge - moms

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 271
Fra  www.milledille.dk Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved godt, at det har været oppe og vende før med salg til private i Norge og moms, men er der nogen som kan hjælpe mig med at finde en skrivelse fra Skat eller lignende, hvor de eksakte regler står.

På forhånd tak.

 

Vh. Louise Berg

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Salg til enten virksomheder eller private udenfor EU, skal IKKE tillægges moms (så længe det er fysiske varer).

Du skal dog kunne dokumenterer at varerne har forladt EU, f.eks via en kvittering fra Posthuset eller ved et returneret toldbrev.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 271
Fra  www.milledille.dk Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for svar, men det er ikke det, som jeg spørger om. Det som jeg spørger om er, hvor jeg finder en tekst fra Skat eller lignende, hvor reglerne er beskrevet.

vh. Louise

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Venlig hilsen

Per Thomsen

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Louise

Du skal kontakte de norske toldmyndigheder hvis du skal have oplysninger om reglerne.

Jeg har i øvrigt en fornemmelse af at den norske told gerne vil gøre det hele rigtig besværligt... således at de holder handelen indenfor egne grænser Tongue Tied

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:

 

Hej Louise

Du skal kontakte de norske toldmyndigheder hvis du skal have oplysninger om reglerne.

Jeg har i øvrigt en fornemmelse af at den norske told gerne vil gøre det hele rigtig besværligt... således at de holder handelen indenfor egne grænser Tongue Tied

Du skal da vel ikke have fat i de norske myndigheder for at få forklaret de danske regler for eksport. Tongue Tied

Venlig hilsen

Per Thomsen

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Thomsen:

Du skal da vel ikke have fat i de norske myndigheder for at få forklaret de danske regler for eksport. Tongue Tied

Det er jo salg fra webshop til private kunder i Norge. Det er de norske toldmyndigheder som gennemgår om pakken indeholder de oplysninger som de ønsker. Jeg har een gang ringet til skat for at få hjælp - og dengang blev jeg henvist til Norge, da de sagde at de ikke havde noget med det at gøre. Men det er også over et år siden. Jeg fik nogle papirer fra Norsk fortoldning dengang - men de er desværre arkiveret lodret igen.

Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 271
Fra  www.milledille.dk Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)