Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny hjemmside www.looads.dk ønskes.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer..

 

Vi har nu lagt et nyt design på vores hjemmside. Vi vil gerne igen igen have noget feedback på siden. Reference siden er ikke lagt op endnu.

 

Se den her http://www.looads.dk

 

M.v.h

 

Rahbek Group Loo-Ads

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej til jer igen - har lige kigget jeres side igennem igen.

Og er desværre igen nød til at vende tomlen nedad. I sælger et markedsføringsprodukt der i høj grad ligger vægt på kreativitet og alternativ tankegang, og alligevel vil i ikke selv gøre noget ud af jeres online identitet. I sælger visuelle løsninger, men alligevel bliver alle jeres produkter beskrevet med tekst? Det eneste i viser er en tom ramme (?) som hænger helt uden sammenhæng i nederste venstre hjørne.

Siden ligner desværre stadigt et hyggeprojekt, og ikke en seriøs løsning. Farverne klasher igen, baggrunden er for forstyrrende, der er for lidt kontrast på den lille og den grå, der er stadig ikke nogen eksempler, teksten er formatteret rodet, der er alt for mange tekst variationer (størrelser, kursiv, med/uden fødder, farver, fed osv), billederne er stadig strukket og svære at tyde.

Siden er blevet lidt mere rolig siden sidste version, og menuen er til at gå til - det er positvit.

Tekstsiden trænger også til at blive strammet op. Hvad får du fx ud af at skrive "velkommen" i toppen af siden? Find i stedet en overskrift der fortæller hvad i laver. Sætninger som "vi ses p åtoilettet" og "Fra
nu af tænker du på os, hver gang du er på toilettet"
kan i nok med rette overveje - syntes de falder helt ved siden af, og giver nogle associationer som i forhåbentlig ikke er ude efter
Samtidigt skriver i at det er en helt unik markedsføring i tilbyder - men det er jo direkte forkert. Der er masser af andre firmaer der har tilbudt toilet reklamer igennem flere år.

Siden virker desværre stadig ikke gennemtænkt, virker ikke professionel, ej heller som noget i har lyst til at bruge tid på.

Nok ikke helt det i ville høre, men i spurgte

Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej!

Syntes I har et spændende og måske lidt anderledes produkt/koncept, men I har behov for at gøre mere ud af jeres hjemmeside. Er enig i de ting som Christian tager frem, og som det vigtigste, så virker det alt andet end professionelt.

Hvis I vil have en hjemmeside med henblik på at skabe salg, så bliver I nødt til at gøre det bedre.

Har I overvejet at få noget professionel hjælp til at lave det ? Det er sundt nok at kende sine begrænsninger.

Håber ikke jeg har trådt nogen for hårdt over deres små tæer.

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Tilmeldt 28. Sep 06
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg må desværre give ovenstående kritikere ret. Hjemmesiden er i mine øjne ikke særligt professionel.

 

Tag et kig på en konkurrent (www.flushad.com). Der er desværre "klasseforskel".

www.Resultat.dk - En anelse hurtigere
Tilmeldt 16. Aug 06
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Beklager men kan kun sige det samme.

 

Webdesignet er mildes talt amatør agtig og det burde den ikke være når i snakker om at man skal købe reklame kampagner.

 

Det må være en OM''er. Eller få nogle professionelle til at lave det for jer.

Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Undskyld men jeg forstår ikke hvorfor i bliver ved med at bruge tid på at lave det selv.  Brug dog tiden på det i er gode til og få en proff til at lave jeres webside og tag også lige fat i en tekst person når i nu er i gang.. Kan godt se at i vil en masse med siden, men ikke kan og forstår at formidle det på den rigtige måde. Hvis i ikke har mulighed for at få en proff til at lave siden nu og her, så drop dog de grimme fotos som skæmmer mere end gavner og drop endelig også grafikken. Glem kreativiteten og fokuser på formidling og kommunikation. Begræns jer rent tekstmæssigt og skriv kun det væsentlige uden al den storytelling og sjove vendninger i bruger nu. Den falder alligevel helt til jorden i sin nuværende form..

 

Ja, det var bare et par gode råd..

 

Mange hilsner:/Thomas

Tilmeldt 25. Sep 06
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Jeg giver ret i at siden ikke er så prof, men det er da en start.

Jeg tror at de fleste har brug for at starte ud med at prøve selv, for at finde ud af hvad det er man gerne vil have.

Senere når man så har fundet ud af hvad man vil med sin hjemmeside kan man med fordel spørge en prof.

 

Ang. WC-ideen

Så tror jeg der er en del produkter der ville have sig frabedet en annonce på en lokumsvæg:-)

Jeg ville da ikke købe madvare der blev reklameret for når jeg sad på WC:-)

Men måske er det fordi jeg er en pige...?

Kan godt se at der kunne veære prdukter der egner sig til herre toriletterne.

 

 

 

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)