Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med at ranke på et vigtigt søgeord

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 04:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Du ligger også nummer 4 her.
Et godt råd som du allerede har fulgt er at starte titlen med "renovering", det skal nok give lidt opad :)

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 06:32
Hvor mange stjerner giver du? :

He he, kom lige i tanke om at kæresten havde slettet cookies og midlertidige internet filer her for et par uger siden, pga. hun havde problemer med et aller andet online spil, så måtte lige ind og slå personaliserede søgeresultater fra igen, så er problemet fikset og dukker op her som nummer 4 igen.

Det er vel en del af grunden til man ikke skal lade sin kæreste sidde ved ens PC når man ikke er hjemme....;)

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Opret to brugere i windows! en til dig og en til kæresten, det er da nemt og praktisk ;)

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Super godt ide.

Havde jeg slet ikke tænkt på, vil jeg da gøre for det er jo nemmere for os begge.

 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Yep, bruger det selv. En til arbejde og en til fritid, så lokkes man ikke for meget i løbet af arbejdsdagen ;)

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

He he, det kræver jo også lidt styrke og rygrad så...;)

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:
Prøv du engang at lave sidetitlen således: "Renovering - Få et godt tilbud på renovering fra Koludabyg"

Og siger tusind tak for den lille heads up vedr. sidetitlen, det har i hvertfald virker efter hensigten, da den lige rykkede henover NCC nu på søgeordet renovering.

Men der er vist lidt arbejde i det endnu, hvis også jeg skal have skubbet Rockwool samt Bygge og Erhvervstyrrelsen af pinden også.

 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Koludabyg:
Men der er vist lidt arbejde i det endnu, hvis også jeg skal have skubbet Rockwool samt Bygge og Erhvervstyrrelsen af pinden også.

Jeps - og næste skridt kan jo være dette. ;-)

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

He he, vis der var guldkorn til at skubbe disse 2 giganter af de top placeringer, ville det helt klart være de 100,- om måneden værd ja...:)

Bare det at lægge over NCC på en vigtigt søgeord, kan jeg jo kun have et stort smil på læber over, specielt fordi "SEO" firmaer som  har tilbudt der service her, har pointere det mere eller mindre var uopnåeligt med mindre jeg brugte rigtigt mange penge på det, og revurdere mit valg af CMS system, eller simpelthen ville satse på en top placering på givne søgeord på en suppleringsside i stedet for.

Nu var det så heller ikke efter min mening et seriøst SEO firma skal jeg lige huske at nævne her.

Det er nok mere tiden det har knebet med, så man ikke rigtigt før benytte sig af det, og får rettet til på hjemmesiden, og når man nu har fået nogle ideer til forbedringer, bliver man jo ikke mindre irriteret over at mangle tiden til at få det udført.

Lige pt. så har kampen for at komme igennem denne lange vinter, med bare en smule at lave til folkene, været det der fyldte hele hverdagen, men håber da at dette snart vender med lidt godt vejr, så man igen har lidt overskud igen til at komme videre med ens hjemmeside, og helt sikkert med E-University som kilde for en masse gode råd....:)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Koludabyg:
He he, vis der var guldkorn til at skubbe disse 2 giganter af de top placeringer, ville det helt klart være de 100,- om måneden værd ja...:)

 

Det er der - og mere til!

 

 

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)