Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaren grafiker søges i det syd/sønderjyske

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 01:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en grafiker der kunne tænke sig at blive fast tilknyttet til min grafiske virksomhed (trykkeri).

Jeg kan ikke pt. tilbyde hverken fastansættelse på fuld tid, eller opgaver nok til at fylde en hel arbejdsuge op, men jeg tilbyder en fast plads i huset hos os i Rødding, og du må tage alle de ekstra freelance-opgaver du har lyst til så længe du sørger for at få alle opgaver klar til aftalt tid.

Det vil være en fordel hvis du kan håndtere Quark, og kan arbejde selvstændigt og struktureret.
Vi er et lille hus med ialt 5 personer, hvoraf 2 hører til trykkeriet (og mangler en grafiker en del af tiden) og de sidste 3 hører til avisredaktionen som holder til i samme hus.

De opgaver du selv skaffer, har du mulighed for at få trykt i vores produktion (mod betaling), men det er ikke et krav.
Har du ikke mod på selv at springe ud som selvstændig, med momsregistrering etc. så kan vi evt. fakturere dine kunder, og afregner derefter timerne til dig som alm. lønindkomst.

Er du interesseret så skriv og lad os få en snak om mulighederne
(PS: Fysisk tilstedeværelse hos os i Rødding 2-3 dage om ugen er påkrævet)

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Fra Haderslev
Tilmeldt 25. Sep 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at høre nærmere om et evt. samarbejde.

Er lige startet selvstændig i Haderslev. Ring til mig på 2323 4271.

Hilsen

Jørgen Olsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som en fantastisk mulighed for en nystartet freelancer! Held og lykke med at finde den rette.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)