Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der kender noget til Google Flatrate?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Solrød
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Nå, men foruden at jeg selv bruger google adwords, og egentlig er tilfreds med det.

Jeg har så lige overstået en telefon samtale fra et eller andet firma (nåede simpelt hen ikke at fatte navnet) som tilbød google flatrate, et produkt jeg som sådan ikke har hørt om. Noget med at man indenfor enten 30 km eller landsdækkende kunne få sin annonce som nr. 1-3 eller helt i top på langs (istedet for ude til højre)

Problemet er, jeg var ikke klar over at google havde noget der hedder flatrate, er der nogen erfaringer der? og det andet problem er den der gratis prøveperiode på nogen dage .. får det til at løbe mig koldt ned af ryggen og tænker ummidelbart annoncehajer.

Men ville lige høre om der er nogen der ved noget mere om det?

På forhånd tak!

Mvh

Peter Lund

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Google tilbyder ikke nogle flatrate aftaler. 

Virksomheder kan godt tilbyde dig Flatrate aftaler, men det er ikke ensbetydende med, at de køber Flatrate aftaler af Google. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Som Andreas allerede har svaret, er det ikke noget officielt Google-produkt, der hedder Flatrate.

Produktet behøver ikke nødvendigvis være et annoncehaj-lignende produkt. Men i hvert fald er der nogle uhensigtsmæssigheder i Adwords-produkter med fast pris (som jeg går ud fra, at Flatrate dækker over). Da Adwords afregnes pr. klik, vil en fast pris betyde, at leverandøren har et incitament til at levere dig så få klik som muligt eller så billige klik som overhovedet muligt for selv at tjene penge.

Og før du lader nogen som helst rode ved din Adwords-konto, bør du få dem til at forklare, hvad det går ud på. Det er lidt ærgerligt, hvis du skal til at ændre på det hele igen efter en mislykket prøveperiode.

Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg fik tilbud at et firma som hedder  www.Net-Ads.dk, 495kr per månedet og oprettelse 295kr.

Og de kalder det: Flat-rate Lokal www.google.dk

Kender du noget til?, eller til firmaet?

Jeg har kigge og kigge i Google og de har lavet et pilot projekt i SanFrancisco, men de siger ikke noget og Danmark eller noget andet. Kig i Google lokal  businnes center.

 

Lugter det af snyd????

MVH

Roval

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

roval:

Hej 

Jeg fik tilbud at et firma som hedder  www.Net-Ads.dk, 495kr per månedet og oprettelse 295kr.

Og de kalder det: Flat-rate Lokal www.google.dk

Kender du noget til?, eller til firmaet?

Jeg har kigge og kigge i Google og de har lavet et pilot projekt i SanFrancisco, men de siger ikke noget og Danmark eller noget andet. Kig i Google lokal  businnes center.

 

Lugter det af snyd????

MVH

Roval

Hej Royal,

Definér snyd. Det kommer helt an på hvad du i sidste ende får ud af det. I nogle tilfælde vil du få 1 klik ud af det og nogle gange kan det måske godt betale sig. Og igen, de snyder dig jo ikke for en masse klik, som de sælger dig og så ikke leverer. 

Mht. til Flatrate løsninger udbudt fra Google, så eksisterer de ikke i Danmark på nuværende tidspunkt og de er ikke henvendt til nogle annoncører, som har lidt forstand på Google. Flatrate løsningen er lavet, som en test for at se om det kan få flere af de lidt mere traditionelle annoncører til at bruge search i forhold til fx DGS, Krak mm. 

Mvh.

Andreas

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)