Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Surftown.dk - nogle der har erfaring med dem?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej har læst mig til surftown.dk og samt været inde på trustpilot og læst anmeldelser omkring virksomheden som virker til at være meget positive. vil bare høre om der nogle herinde som bruger dem ?

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger dem - Jeg er også ret godt tilfreds med deres hosting

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også en konto hos Surftown og er fint tilfreds.

Deres hosting fungerer ikke gnidningsløst med Wordpress, der er en personlig favorit hos mig. Men til gengæld er de åbne om det og har produceret en guide til, hvordan man kan få autoopdatering til at fungere. (Ikke, at jeg ved om du skal bruge Wordpress, men det er et eksempel på, at de tager deres kunder alvorligt).

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Surftown er en af de bedre blandt de billige hoteller - dog har det tidligere været lidt besværligt, hvis man kørte en wordpress-løsning, så hvis det er planen, skal du lige følge op på, om det er blevet bedre.

Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været igennem One.com, Needhost og endte hos Surftown for 3 år siden. Er rigtig tilfreds med det hele, kontrolpanel, flere domæner på een server, kundeservice, priser osv.

Et af de eneste web hosting firmaer der taler rent ud af posen. Høj anbefaling herfra.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 18. Aug 09
Indlæg ialt: 9
Fra  Nobrainer Web Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Har selv tidligere været kunde hos dem og synes der findes bedre alternativer.

Er indenfor de sidste 2 mdr. blevet kunde hos https://gigahost.dk/ og synes de er væsentligt bedre. Hos gigahost får du nogle muligheder du normalt ikke får hos billige udbydere, her under blandt andet:

  • Safe mode Off - Det er der visse CM systemer der synes bedst om. (Bruger selv SilverStripe)
  • Subdomæner (med egen installations mappe)
  • Frit antal databaser
  • Masser af plads (6GB)

Har tidligere også været kunde hos one.com som jeg synes er ret stabile, men gigahost har den mest fleksible løsning synes jeg.

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Tybjerg:

Surftown er en af de bedre blandt de billige hoteller - dog har det tidligere været lidt besværligt, hvis man kørte en wordpress-løsning, så hvis det er planen, skal du lige følge op på, om det er blevet bedre.

Hej Niels,

Vi er på vej med en super løsning til hosting af open-source applikationer, herunder WordPress og Joomla.

Lige nu søger vi 100 testpiloter, så hvis du er frisk kan du (og andre) tilmelde på http://blog.surftown.dk/nyheder/testpiloter-til-vores-vps - tilmelding skal senest ske mandag 2. novemeber kl. 10.00!

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også været glad for surftown, men har dog flyttet et par domæner væk på grund af de wordpress problemer der ligger ved surftown :-(

De har ikke safe mode off!

Ellers godt generalt

Mikkel

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kørt Surftown for noget tid siden, og hvis man bare skal have en personlig side op er der ingen problemer.

Dog vil jeg ikke anbefale dem, da jeg selv har haft mange problemer med dem:

Havde en gammel ASP-side hostet på Surftown, men en dag, da jeg gik ind på den var den nede - Surftown har, uden at informere mig omkring det, slået ASP fra på deres servere.

Derudover er deres mail utrolig ustabil - meget forsinkede mails, både ved afsendelse og modtagelse, samt hvis man sender xx mails ud (overhovedet ikke noget overdrevet antal), stopper serveren med at sende.

Ligeledes har jeg tit oplevet utrolig dårlig hastighed.

Men igen - skal du have din egen hjemmeside der, skal det hele nok gå, bare du ikke skal mere end det :o)

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Elias Sørensen:

Jeg har kørt Surftown for noget tid siden, og hvis man bare skal have en personlig side op er der ingen problemer.

Dog vil jeg ikke anbefale dem, da jeg selv har haft mange problemer med dem:

Havde en gammel ASP-side hostet på Surftown, men en dag, da jeg gik ind på den var den nede - Surftown har, uden at informere mig omkring det, slået ASP fra på deres servere.

Derudover er deres mail utrolig ustabil - meget forsinkede mails, både ved afsendelse og modtagelse, samt hvis man sender xx mails ud (overhovedet ikke noget overdrevet antal), stopper serveren med at sende.

Ligeledes har jeg tit oplevet utrolig dårlig hastighed.

Men igen - skal du have din egen hjemmeside der, skal det hele nok gå, bare du ikke skal mere end det :o)

Hej Elias,

Det må være noget tid siden at du var kunde hos os!

Mail-delen er der kommet helt styr på, og hvis du en dag skal skifte udbyder igen, så er du meget velkommen hos os igen. BTW så har vi også mange kunder som anvender ASP, hvorfor det undrer mig det ligefrem skulle være blevet slået fra på netop din server - har du evt. et username/domæne/supportsag, som jeg kan kigge på?

Fortsat god aften ;-)

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)