Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop og "addthis"

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg ved, at der findes et hav af forskellige webshop-løsninger på nettet. Men er der nogen der kan sige mig, hvilke løsningerne der er åbne overfor at integrere en løsning ala "addthis" og hvilke der ikke er åbne overfor det?

Kan man komme ud for at en kunde (en webshop) ikke må få denne knap ind i deres butik for deres leverandør (webshop-løsningen)?

Og er der nogen der kan sige, hvilke løsninger der er tillader det og hvilke der ikke tillader det?

Man må jo sige, at funktionen er ganske harmløs og let at integrere.

Med venlig hilsen

Brian

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Det vil vi da gerne, vi har allerede mindst en kunde, der bruge "add this" idag. Det er gjort ved, at copy-paste koden, ind i et html-felt. Men vi kunne nok godt lave en endnu mere direkte integration.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

"Add this" funktionen er et meget lille og simpel kode, som man kan lægge ind på langt de fleste webshopsystemer og websitesystemer(CMS).

Hvis jeg var dig vil jeg nok vende den lidt og finde de 2-3 systemer som passer bedst til din forretning og så finde ud af om denne funktion kan implementeres. Vi har implementeret denne funktion for en del af vores kunder og efterfølgende teste på hvormange der har benyttet sig af denne funktion og ja, der er stort set ingen der har benyttet sig af dette.

Så jeg vil nok sige at hvis du mener at denne funktion er fundamentet for leadgenerering til dit koncept, så tror jeg du nok lige skal dække dig ind mere et par alternative tiltag :)

Men hvis du ønsker nogle konkrete bud, så er DanDomain vi med sikkerhed ved at det fungere optimalt.

Håber det var noget du kan bruge.

Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lundsby og Henning,

Grunden til at jeg spørger er fordi, at jeg sammen med nogen kompagnoner har udviklet en funktion, som giver endnu mere mening for en webbutik og deres brugere end hvad "addthis" gør i dag.

Vores funktion er kodet specifikt til webbutikker.

Vi starter om ca. 1 uge og selvom vi endnu ikke har fortalt omverdenen om vores funktion, så kan jeg godt røbe, at vi har den første webbutik på vores løsning. Og det er en reference som vi er meget stolte af.

Jeg ville blot gerne vide, hvor villige leverandører af webbutikker er til at integrere det for deres kunder, hvis kunderne ønsker funktionen.

// Brian

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Jeg bruger addthis idag på www.fairtime.dk, men vil da gerne høre mere om jeres tiltag.

Venlig hilsen
Ole

Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ole,

Tak for din interesse. Jeg skal nok vende tilbage, når løsningen er blevet offentliggjort og du kan se løsningen i funktion på nettet.

Desuden vil jeg nok en af de kommende dage annoncere en lille "The Making Of....." med Thorborg som "guest-star". Jeg er i gang med at klippe en film sammen, som inkludere en tur til Miami, hvor jeg var ovre og besøge ham i februar. Ellers omhandler filmen, lidt om hvem vi er og hvordan vi har knoklet det seneste år for at få servicen klar.

// Brian

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Når i er klar til at få tingene integreret ind i webshops, må du meget gerne sende mig en mail på plu(at)easyflow.dk, så kigger jeg på det!

Her op til juletid, kunne man næsten ønske sig, at det var en global/fælles ønskeliste i havde lavet, det tænker vi på hvert år, man der er altid en masse andre spændende opgaver, der kommer ivejen. Og sådan en fælles ønskeliste mangler bare!

Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Slettet indlæg - Jeg er ikke så stærk i amino, så fik postet forkert. Sorry :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)