Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis coaching af virksomheder

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Østerbro
Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 13
Fra  www.citygreen.dk Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg arbejder på at starte en virksomhed hvor jeg vil udbyde virksomhedscoaching. Jeg arbejder nu som personlig coach, men vil gerne begynde at lave virksomhedscoaching (business coaching).

For at få et ordentligt cv som virksomheds coach, tilbyder jeg gratis coaching til virksomheder på Amino. Det er en helt gratis at blive coachet hos mig, det eneste jeg vil have igen, er en reference på forløbet! Jeg søger 25 virksomheds ejere der gerne vil have et gratis coaching forløb.

Sessionerne vil via en effektiv arbejdsmetode hjælpe dig med at bevæge dig fra dit nuværende ståsted mod nye destinationer og mål. Med coaching metodikken som redskab, vil vi finde frem til dine indre ressourcer til succes. Med ny selvindsigt og viden vil du være i stand til at nå dine mål og drømme. Jeg er blot facilitator, der udfordrer motiverer og støtter dig til at skabe enestående resultater i dit liv og på dit arbejde.

Jeg har mange coaching sessioner bag mig og er bla. ICF certificeret business coach fra Coachcamp.

Skriv til mig og lad mig høre hvad du gerne vil coaches på, og så finder vi nogle weekender hvor vi kan sætte os ned og sparre.

Venlig hilsen

Kasper

Personlig Coaching

4144 5750

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Wauuaw, flot tilbud Yes

Hvis jeg havde en virksomhed, så ville jeg helt sikkert gøre brug af dit tilbud.

Konsekvencen ved ikke at tag imod et tilbud som dit er jo, at ens virksomhed ikke udvikler sig overhovedet, da ens personlig udvikling er jo også virksomhedens udvikling.

Håber at du får en masse tilmeldinger igennem Amino.

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Det var da et fornemt tilbud. Det vil jeg bestemt overveje at tage imod. Coacher du også enkeltmandsvirksomheder? Jeg kunne nok godt bruge det ligesom alle andre mennesker.

Lige en personlig oplevelse, som du så kan tage med eller bare glemme. Jeg kiggede på din hjemmeside og synes, at den så ret fed ud, men jeg vil dog sige, at min agtelse faldt lidt, da jeg så i bunden støder på links til prissammenligning på jagtrifler, haglgeværer osv. Det virker ikke så fokuseret, og hvis jeg repræsenterede en større virksomhed, ville jeg klikke videre til en anden. Men nu er jeg så heldigvis ikke en stor virksomhed :-)

De bedste hilsener

Tommy

Hej med dig :-)

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

 

Kan du ikke fortælle lidt mere

Fra Østerbro
Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 13
Fra  www.citygreen.dk Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Glenn, Tommy og MartinL,

Tak for jeres svar,

Thomas:

tak for din kommentar vedr. hjemmesiden, det har du helt ret i, så jeg vil tage den til eftertanke! Og jeg synes jo at man bør være kritisk, selvom man ikke er en stor virksomhed. ;)

Ja, jeg vil meget gerne coache enkeltmandsvirksomheder, og for den sags skyld enkelt personer!

Skriv evt. til mig og lad mig høre hvad du gerne vil arbejde med i forhold til din virksomhed. Så finder vi en dato!

MartinL:

hvad kunne du godt tænke dig at høre om? Det vil være meget interessant at få netop den slags feedback. Hvad er det en evt. bruger af virksomheds coaching gerne vil vide før han/hun laver en aftale! Er det spørgeteknikken, redskaber, overbevisninger eller fokus og kompetencer?

Venligst

Kasper

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med andre "Aminoer". Flot tilbud og en virksomhed er vel aldrig færdigudviklet, idet man så lige så godt kan lukke. Jeg har en enkeltmandsvirksomhed som er i opstartsfasen og vil meget gerne have oplyst kontaktoplysninger, da jeg bestemt finder tilbuddet interessant.

mvh

kjeppe

Fra Østerbro
Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 13
Fra  www.citygreen.dk Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kjeppe,

Kig ind på kasperlife.com/kontakt her er mine kontakt oplysninger!

MartinL;

Tak for dit indlæg… hvis jeg skal forklare lidt mere om hvad det er jeg tilbyder i mine coaching sessioner, så vil jeg starte med at nævne at det ikke er rådgivning. Det er fokuspersonens interne proces hvor jeg via spørgeteknikker og aktiv lytning, finder frem til ressourcer hos fokuspersonen. Altså går processen ud på at skabe afklaring, indsigt og bevidsthed gennem systematisk spørgeteknik.

Jeg fortæller med andre ord ikke hvad du skal gøre. Gennem min spørgemetode vil jeg komme ind til hvad du specifikt gerne vil, hvordan, hvad der måske står i vejen og din motivation, så kan vi lave en handleplan frem til målet.

Her kommer et eksempel:

En fokusperson (FP) kommer til mig med et mål der lyder ”at sælge mere…”. En uddannet coach vil spørge ind til hvor meget, hvad, og om det er inden for FP’s kontrol… altså gør vi målet meget specifikt. Svaret kan så være at FP gerne vil sælge for 10.000 kr. flere tøjklemmer om måneden til 3 eksisterende kunder.  Er det så ”dybdemålet? Eller kunne det være, at hvis FP solgte for 10.000 kr. flere tøjklemmer om måneden, kunne FP få råd til at lave mere marketing for firmaet. Og hvis FP nu havde råd til at lave mere marketing for firmaet, så kunne han måske få mere tid til at arbejde med at forbedre produkterne, og hvis han nu kunne forbedre produkterne, så ville han måske være markedsleder indenfor tøjklemmer. Og hvis han nu var markedsleder inden for tøjklemmer, ville han så kunne sælge for 100.000 mere om måneden til nye kunder? Det er jo bare et eksempel og lad os så sige at FP vælger at sessionen skal bruges på at arbejde på at blive markedsleder , så er der jo meget sandsynligt (men ikke altid) nogle forhindringer der gør at man ikke allerede er markedsleder. Så herefter arbejder vi med forhindringerne, hiver dem frem i lyset og ser på dem. Derudover arbejder jeg så med motivation, handleplaner, øvelser, hjemmeopgaver og meget andet…

Ok, det blev lidt langtrukkent, håber stadig gav et billede af hvad jeg eksempelvis kan arbejde med.

Jeg har netop fået nogle dejlige lokaler i Valby, hvor mine sessioner vil foregå!

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)