Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eksport til Rusland

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig at sælge nogle småting i RUsland, men synes mildest talt, at det er lidt svært at finde hoved og hale i deres toldregler. Der er noget med, at man kan sende pakker til 10.000 rubler udenom tolden, en gang om ugen, men jeg kan ikke finde ud af, om de må sælges videre af modtager eller ej. 

 

Er der nogen, der har leget med den slags før?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det russiske marked er almost impossible at indtage, hvis du ik sidder i markedet, dvs Rusland. Mange har lavet fejlen og troet de kunne sælge nemt ind og tjene kassen.

Desuden er landet i dyb krise, og den tidligere rige mellemklasse har ik noget der ligner den tidligere købekraft. Dertil kommer de mange nye toldbarriere der er opsat efter finanskrisens indtog.

Så alt i alt overvej om det egentlig er besværet værd, eller om du kunne bruge tiden mere fornuftigt somewhere else. ØstEuropa er til orientering interessant, hvis du har de rette varer...

MVH
Billige Mercedes Solbriller

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 175
Fra  visual-id Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

den russiske ambassade er nok der du skal tage fat i - først for at få afklaret forholdene.

visual-id.dk / Branding / Design / AD'er / Markedsføring / Produktudvikling / Produktion inden for Sko, Lædervarer og Tekstilvarer / Tlf: +45-5334 7904

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Claudio - produktudvikler:

den russiske ambassade er nok der du skal tage fat i - først for at få afklaret forholdene.

Glem dem med mindre du vil betale for deres hjælp!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)