Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmark's fedeste visitkort

Side 6 ud af 8 (77 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, og endnu engang har vi set et godt eksempel på, hvordan en lille flok aminoer ikke formår at forholde sig sagligt til mit indlæg, som burde være almindelig logik for burhus - i hvert fald dem med lidt indsigt og sund fornuft. I stedet for at kommentere fornuftigt vælger man at slå ned på en slåfejl og kalde det en decideret stavefejl ,for jeg kan jo som tekstforfatter slet ikke stave, vel, Lone?
Det er derfor, du finder så mange fejl i mit arbejde på min hjemmeside. Men det er jo også så meget nemmere at slå ned på en lille slåfejl end at forholde sig sagligt til mit indlæg. Og Lone, du må virkelig meget undskylde, at jeg fik lavet en lille slåfejl i forbifarten, men sådan er det jo, når man ikke gider ofre så meget tid på folk, der ikke engang gider at forholde sig til noget, som burde været så logisk. Har du lært dit eget fag på ganske kort tid, fjollehoved? Nej, vel? Det kræver sgu hårdt arbejde. At jeg kommenterer Hans' indlæg skyldes primært, at jeg så, at han forleden dag svarede på en andens indlæg, som spurgte, hvor man kunne lære at skrive gode salgsbreve. Hans svarede, at det ville han da gerne holde et kursus i som om, at det bare var så let, men det er det sgu ikke. Det er dybt useriøst. Jeg undlod dog at kommentere det. Men da jeg så læste hans vedhæftede tekst med et tilbud om at lære at skrive salgsbreve, så blev det altså for meget. At jeg indimellem skriver nogle kritiske indlæg burde læses som positiv og behjælpelig information til dem som af gode grunde ikke har mulighed for at vide bedre. Og det er der heldigvis også en del, der gør. Ellers ville jeg trods alt nok ikke få 40-50 % af mine kunder gennem Amino.

Og hvorfor skulle jeg dog ikke give gode råd? I har sgu allesammen så travlt herinde med at dele råd ud, hvadenten folk har bedt om dem eller ej.

Prøv nu lige at trække vejret en gang. Er du altid så negativ og personlig overfor andre? Er det dig eller Hans der bestemmer hvordan han driver sin forretning?

Iøvrigt så ville det klæde dig bare en gang om ugen at skrive noget positivt. Og AFSNIT tak!!!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,4 stjerner givet af 5 person

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

TT Tekstforfatter:

Ja, Simon, for herinde bruger jeg selvfølgelig ligeså meget tid som på det arbejde, jeg løser for mine kunder. Hvis du havde gidet at kigge på mit arbejde, vil du kunne se, hvor tekstlet, det er, og hvor ofte jeg deler op i afsnit netop for at gøre det letlæseligt (bl.a. i mine brochurer). Men herinde drejer det sig ikke om perfektionisme. Det drejer sig om at skrive saglige, behjælpelige indlæg i det tidsrum, man nu har til rådighed. Dine barnlige indlæg med "godt gået" og bla-bla har ingen substans af nogen som helst art. Du slår ned og kritiserer et indlæg, der vover at forholde sig (berettiget) kritisk fra en, der ved, hvad han taler om - og alligevel kan heller ikke du finde ud af at deltage i en konstruktiv "debat". Det er trist, men det gør så heller ikke så meget, idet dem, der kan se sagligheden i mine indlæg, heldigvis kontakter mig på min personlige mail. De har forståeligt nok ikke lyst til at blive kritiseret og få diverse minuspoint under Karma. Og det er sikkert også af selvsamme grund, at mange af jer stræbsome aminoer straks vælger at nedgøre mit indlæg, så I kan score jer selv nogle billige Karma-point og se godt ud udadtil. Sikke nogle kujoner! Føj!

Så fik du i hvertfald os min stemme som Aminos mest uproffessionelle person, som får tråd efter tråd til at køre off topic!

Og bare lige for at spørge. Ville du besøge Gillettes webite hvis deres Tv/Banner reklame suckede for hårdt? Nej vel... Hvorfor tror du så andre besøger din side, når dine indlæg er så ustruktureret og svære at læse?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Og bare lige for at spørge. Ville du besøge Gillettes webite hvis deres Tv/Banner reklame suckede for hårdt? Nej vel... Hvorfor tror du så andre besøger din side, når dine indlæg er så ustruktureret og svære at læse?

Jeg har besøgt TT's hjemmeside, for at konkludere, at han der, heller ikke kan finde ud af at bruge afsnit. Jeg vil helt ærlig, med min 10. klasses eksamen hellere skrive mine egne tekster. end at have det gjort hos tt..

Men endnu hellere Hans, eller Rene fra dribleren eller hvad det hedder nu.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg var egentlig stået af denne tråd for en del indlæg siden, da jeg blev gjort opmærksom på, at en kollega udfordrer mig.

Jeg har nu læst hele tråden igennem, men har ikke fundet nogen angreb på mig. Det ser til gengæld ud som om, Thomas angriber sig selv.

Hvis du vil angribe mig, Thomas, så skal du da bare oprette en tråd med det formål. Så kan vi da godt hygge os med en lille sproglig brydekamp i al venskebelighed - lad os lave den i cafeen, så der ikke er nogen, der tager den for alvorligt.

mvh Hans

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hans Stokholm Kjer:

Jeg var egentlig stået af denne tråd for en del indlæg siden, da jeg blev gjort opmærksom på, at en kollega udfordrer mig.

Jeg har nu læst hele tråden igennem, men har ikke fundet nogen angreb på mig. Det ser til gengæld ud som om, Thomas angriber sig selv.

Hvis du vil angribe mig, Thomas, så skal du da bare oprette en tråd med det formål. Så kan vi da godt hygge os med en lille sproglig brydekamp i al venskebelighed - lad os lave den i cafeen, så der ikke er nogen, der tager den for alvorligt.

mvh Hans

 

Orv, orv! Må jeg være med, så kan vi grine af at Thomas på hans hjemmeside har kaldt noget der i virkeligheden er Teleportation, for Telepati?

 

Edit: Okayokay. Nu fik jeg selv kolde fødder, med denne her kommentar der var dybt røvhuls-agtig. Jeg skal jo forestille at være en gede- og ikke en flueknepper - og burde nok have skrevet den privat. 
Thomas: Det kan være du lige skal ændre teksten i den reference på dit website. Det virker ikke helt fedt, ikke at have styr på de begreber man vælger at benytte som virkemidler - og så skal jeg beklage, at jeg atter engang brugte dig som billig punchline, men som tidligere nævnt, byder du ikke ret ofte op til fair kamp i dine indlæg - og så kan det være fristende, at gå efter et billigt hofteskud. 

 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:

Jeg var egentlig stået af denne tråd for en del indlæg siden, da jeg blev gjort opmærksom på, at en kollega udfordrer mig.

Jeg har nu læst hele tråden igennem, men har ikke fundet nogen angreb på mig. Det ser til gengæld ud som om, Thomas angriber sig selv.

Hvis du vil angribe mig, Thomas, så skal du da bare oprette en tråd med det formål. Så kan vi da godt hygge os med en lille sproglig brydekamp i al venskebelighed - lad os lave den i cafeen, så der ikke er nogen, der tager den for alvorligt.

mvh Hans

Se det lyder til gengæld som en spændende ide!! måske det kunne være i form af kommentarer til et salgsbrev eller lignende, som fik røde streger og så kunne vi andre stemme på den version vi synes bedst om..

 

mvh Thomas F. Thomsen... Ham med F. imellem...& bestemt ikke tekstforfatter!

 

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, jeg har trukket vejret, tak!

Jeg skriver mange positive indlæg. Har faktisk ikke bestilt andet den sidste ugestid. Men når noget er decideret misvisende, så skal det da også have en bemærkning med på vejen. Og der er jo ikke nogen her, der inderst inde ikke ved, at jeg har ret i, at man ikke bare kan lære at blive tekstforfatter på kort tid ligesom, at man hverken kan lære din eller nogen andens branche fra den ene uge til den anden.

Hvis alle tekstforfattere gjorde ligesom Hans og tilbyder kurser i at skrive salsgbreve, som folk vil erfare, at de ikke lærer at skrive salgsbreve af, så ødelægger han fagets trovædighed, dét siger da sig selv. Hans har selv kommenteret et af mine indlæg, som hed "To Slags Tekstforfattere", og det er han i sin gode ret til, men så må han også være forberedt på, at en kollega som mig kommenterer, når jeg synes, at hans tilbud grænser til bondefangeri.

Mvh

Thomas Thomsen    www.tt-tekstforfatter

 

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hans Stokholm Kjer:

Jeg var egentlig stået af denne tråd for en del indlæg siden, da jeg blev gjort opmærksom på, at en kollega udfordrer mig.

Jeg har nu læst hele tråden igennem, men har ikke fundet nogen angreb på mig. Det ser til gengæld ud som om, Thomas angriber sig selv.

Hvis du vil angribe mig, Thomas, så skal du da bare oprette en tråd med det formål. Så kan vi da godt hygge os med en lille sproglig brydekamp i al venskebelighed - lad os lave den i cafeen, så der ikke er nogen, der tager den for alvorligt.

mvh Hans

YEAHHH! VI VIL SE BLOD... eller.. Bogstaver! hvad siger man!?? ... YEAAA! Kan man være cheerleader?

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Thomas

Dette handler absolut ikke, om man på kort tid kan blive dygtig til at skrive et salgsbrev.
Tråden er slet ikke oprettet til det formål.

Tråden handler om en Amino, der søger gode idéer til visitkort, hvorefter du så, på en yderst uprofessionel metode, drejer tråden til at nedværdige en af dine konkurrenter.

Sagligt eller ej, så har du ikke en eneste gang formået at svare reelt på det trådstarter spørger om.
Det finder jeg trist og kedeligt.

Det er nok derfor, også set i lyset af tidligere indlæg, at folk reagerer mere med skepsis end optimisme når de læser dine indlæg.
"Man ligger som man selv har redt" ordsproget, kunne man ved denne lejlighed tage frem.

Til trådstarter;
Der findes rigtig mange fornuftige, også design mæssige, muligheder for visitkort. Til at starte med, mener jeg du bør finde ud af, hvor meget du ønsker at bruge økonomisk på hvert kort og herefter lade den konsulent du har hyret (hvis nogen) gøre sit udmærkede arbejde.

 

Side 6 ud af 8 (77 indlæg)