Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmark's fedeste visitkort

Side 5 ud af 8 (77 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Inden denne her tråd kører af sporet og ender i personangreb eller tilsvarende elendigheder vil jeg opfordre "kamphanerne" til at lufte deres harme ude i haven

- På denne årstid er der helt klart noget brænde der skal kløves eller nogle blade der skal rives sammen, og ellers kan jeg hilse fra Hans at sige at der findes motoriserede haveredskaber man kan få rigtig meget sjov ud af at lege med!

Og når humøret er godt og sveden er vasket af ansigtet er Amino igen stedet man hygger, f.eks. med ild i brændeovnen og en god kop varm kakao ved siden af computeren (ikke nede i!)

Opfør jer som voksne mennesker og tiltal hinanden som i ville gøre det ude i den virkelige verden, så er Amino generelt et sjovere sted at være. Smile

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja back on topicBig Smile tror jeg lod mig rive med..

Hvis jeg var 14 år og havde været i diverse store danske medier med min virksomhed, så tror jeg også jeg ville spille lidt på humor på mit visitkort.. Synes Hans ide er lidt sjov, skal selvfølgelig finpudses.

 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Rønlund:

Ja back on topicBig Smile tror jeg lod mig rive med..

Jeg har en have der ligner et mudderhul efter der har været kloakfolk og grave den op, så hvis du vil ud med riven må du sige til Wink

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Christensen:

Rønlund:

Ja back on topicBig Smile tror jeg lod mig rive med..

Jeg har en have der ligner et mudderhul efter der har været kloakfolk og grave den op, så hvis du vil ud med riven må du sige til Wink

Haha, den tager vi lige PMStick out tongue

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

Ja, Simon, for herinde bruger jeg selvfølgelig ligeså meget tid som på det arbejde, jeg løser for mine kunder. Hvis du havde gidet at kigge på mit arbejde, vil du kunne se, hvor tekstlet, det er, og hvor ofte jeg deler op i afsnit netop for at gøre det letlæseligt (bl.a. i mine brochurer). Men herinde drejer det sig ikke om perfektionisme. Det drejer sig om at skrive saglige, behjælpelige indlæg i det tidsrum, man nu har til rådighed. Dine barnlige indlæg med "godt gået" og bla-bla har ingen substans af nogen som helst art. Du slår ned og kritiserer et indlæg, der vover at forholde sig (berettiget) kritisk fra en, der ved, hvad han taler om - og alligevel kan heller ikke du finde ud af at deltage i en konstruktiv "debat". Det er trist, men det gør så heller ikke så meget, idet dem, der kan se sagligheden i mine indlæg, heldigvis kontakter mig på min personlige mail. De har forståeligt nok ikke lyst til at blive kritiseret og få diverse minuspoint under Karma. Og det er sikkert også af selvsamme grund, at mange af jer stræbsome aminoer straks vælger at nedgøre mit indlæg, så I kan score jer selv nogle billige Karma-point og se godt ud udadtil. Sikke nogle kujoner! Føj!

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ej hold nu, gider ikke engang læse det skriver, tror du skriver i et stort rod med vilje, så folk ikke gider bruge tid på at læse det du skriver..! og shit du bruger ordet Saglig meget! "Læs op" er en rar funktion her..

ON TOPIC!.
 - Simon, der er intet bedre end at være lidt provokerende, slet ikke når du kan tillade dig det.. - Så holder med på at Hans' idé er Genial.. Vil nok ikke skrive, du er 40 og har nada på.

Men jeg er 14 og har en mill! vil du handle med mig!? - måske en idé

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

God lille pointe Anders, folk tiltaler sjældent hinanden på samme måde online som offline!

Men lad os få den tilbage på sporet, Der må da være plads til flere ideer til et visitkort til en 14, virksomhedskonge!! Jeg er i hvertfald klar med et godt tilbud af ren respekt for en 14 årig med så meget medieomtale!!

Kortet skal da være i guld finish ikke????

 

mvh Thomas Thomsen.... Ja vi er flere om navnet

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Reklameshoppen.dk:

mvh Thomas Thomsen.... Ja vi er flere om navnet

Oh shiit, jeg tror du har to brugere, og bliver betalt af Amino for at være "hater/troll".. som skaber aktive debatter!!  absolut!.

On topic
Men vi skal jo huske, det er jo ikke Simon der ejer virksomheden, tror faktisk slet ikke engang han er partner endnu.. Det er Mattias's Virksomhed..

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Tak, Simon - du har lige bekræftet ALT dét, jeg har skrevet. Yes

Og ja, jeg bruger ordet sagligt meget. Det er vigtigt for enhver troværdighed, og så længe man ikke kan komme med et sagligt modargument, så er ens kritik utroværdig (læs: din).

Over and out!

Mvh

Thomas Thomsen    www.tt-tekstforfatter.dk

 

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tak, Simon - du har lige bekræftet ALT dét, jeg har skrevet. Yes

Og ja, jeg bruger ordet sagligt meget. Det er vigtigt for enhver troværdighed, og så længe man ikke kan komme med et sagligt modargument, så er ens kritik utroværdig (læs: din).

Men!, i det mindste er det skidesjovt.. og den her tråd har kort sagt redet min Mandag :D

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Side 5 ud af 8 (77 indlæg)