Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmark's fedeste visitkort

Side 4 ud af 8 (77 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg elsker at læse den her tråd.
 - Faktisk utroligt, at "TT-Tekstforfatter" har det skrivesprog som er det sværeste at læse, ingen linje skift. altid det hele i en kage... :D Bliv endelig ved =)

Der skal selvfølgelig stå:

Jeg er 14 og har en mill.
Du er 40 og har NADA.
- Vil du handle med mig???Devil

- og så noget med et får i en lagkage med 14 lys. Cake

 

Lone og Hans i er geniale!.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Lund:

Tillykke til TT med Danmarksmesterskabet i tråd-afsporing, som så kan komme på hylden med tekstforfatternes klubmesterskaber i uprofessionalisme. 

-Karsten


Genialt, Jeg har slet ikke nok karma point til den her tråd.. Tror jeg bookmarker den! så jeg kan komme tilbage..

 

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon, nu er jeg egentlig ret ligeglad med,  om du (som er 14) eller visse andre herinde, ikke gider at læse mit indlæg. Efter 10 år som tekstforfatter i reklamebranchen ved jeg, at det ikke er hverken professionelt eller sagligt at bilde folk ind, at de kan lære at skrive et salgsbrev på kort tid. Det er simpelthen dybt utroværdigt medmindre, at eleven har et ganske særligt talent. For min skyld kan du og dem, der ellers ønsker det, smide penge ud på et "kursus", hvis det er det, man ønsker.

Mvh

Thomas Thomsen    www.tt-tekstforfatter.dk

Får du virkelig noget business ud af at opføre dig som en komplet idiot? Jeg outsourcer en masse arbejde til teksforfattere, men jeg ville da aldrig overveje at, outsource til en der gør sig så uheldigt bemærket igen og igen. Hvis så bare du gjorde det med spændende, saglige og godt skrevne tekster kunne jeg måske finde på det.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone S. Hansen:

TT Tekstforfatter:

....ovenikøbet er en "kollega", så bliver jeg sgu galt...

Hvad, bliver du en gris? Eller stavede du forkert?
Jeg ved sgu ikke helt, hvad der ville være værst. 

 

Oven på den her, er jeg bare glad for at Lone har et får og ikke en gris i sin signaturflash.......

 

mvh Thomas

 

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Ja, og endnu engang har vi set et godt eksempel på, hvordan en lille flok aminoer ikke formår at forholde sig sagligt til mit indlæg, som burde være almindelig logik for burhus - i hvert fald dem med lidt indsigt og sund fornuft. I stedet for at kommentere fornuftigt vælger man at slå ned på en slåfejl og kalde det en decideret stavefejl ,for jeg kan jo som tekstforfatter slet ikke stave, vel, Lone?
Det er derfor, du finder så mange fejl i mit arbejde på min hjemmeside. Men det er jo også så meget nemmere at slå ned på en lille slåfejl end at forholde sig sagligt til mit indlæg. Og Lone, du må virkelig meget undskylde, at jeg fik lavet en lille slåfejl i forbifarten, men sådan er det jo, når man ikke gider ofre så meget tid på folk, der ikke engang gider at forholde sig til noget, som burde været så logisk. Har du lært dit eget fag på ganske kort tid, fjollehoved? Nej, vel? Det kræver sgu hårdt arbejde. At jeg kommenterer Hans' indlæg skyldes primært, at jeg så, at han forleden dag svarede på en andens indlæg, som spurgte, hvor man kunne lære at skrive gode salgsbreve. Hans svarede, at det ville han da gerne holde et kursus i som om, at det bare var så let, men det er det sgu ikke. Det er dybt useriøst. Jeg undlod dog at kommentere det. Men da jeg så læste hans vedhæftede tekst med et tilbud om at lære at skrive salgsbreve, så blev det altså for meget. At jeg indimellem skriver nogle kritiske indlæg burde læses som positiv og behjælpelig information til dem som af gode grunde ikke har mulighed for at vide bedre. Og det er der heldigvis også en del, der gør. Ellers ville jeg trods alt nok ikke få 40-50 % af mine kunder gennem Amino.

Og hvorfor skulle jeg dog ikke give gode råd? I har sgu allesammen så travlt herinde med at dele råd ud, hvadenten folk har bedt om dem eller ej.

Mvh

Thomas Thomsen     www.tt-tekstforfatter.dk

 

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone, dit fjollehoved

Undskyld, men kunne ikke lade være...

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Rønlund, hvis du ikke kan læse ud af mine indlæg, at de er dybt saglige, men alligevel ikke kan komme med ét eneste godt modargument (hvad jeg endnu ikke har oplevet fra mine modstandere herinde), ja, så forstår du heller ikke meget af, hvornår en tekst er velskrevet og saglig. Hvis du ikke kan læse dét ud af mine velmente indlæg eller mit arbejde, så kommer du aldrig til at forstå dét. Og det er fint nok. Jeg ønsker kun drømmekunder, og dem er der heldigvis ret mange af. Hvis du ikke kan se logikken i, at man ikke kan blive en god tekstforfatter på kort tid, når man i England og USA har uddannelser på området, der varer op til 4 år, ja, så er det bare ikke muligt at trænge igennem til et menneske som dig.

Mvh

Thomas Thomsen    www.tt-tekstforfatter.dk

 

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

TT Tekstforfatter:

Rønlund, hvis du ikke kan læse ud af mine indlæg, at de er dybt saglige, men alligevel ikke kan komme med ét eneste godt modargument (hvad jeg endnu ikke har oplevet fra mine modstandere herinde), ja, så forstår du heller ikke meget af, hvornår en tekst er velskrevet og saglig. Hvis du ikke kan læse dét ud af mine velmente indlæg eller mit arbejde, så kommer du aldrig til at forstå dét. Og det er fint nok. Jeg ønsker kun drømmekunder, og dem er der heldigvis ret mange af. Hvis du ikke kan se logikken i, at man ikke kan blive en god tekstforfatter på kort tid, når man i England og USA har uddannelser på området, der varer op til 4 år, ja, så er det bare ikke muligt at trænge igennem til et menneske som dig.

Mvh

Thomas Thomsen    www.tt-tekstforfatter.dk

Velskrevet er det sidste ord jeg ville bruge om en tekst skrevet af dig. Jeg staver og skriver ikke særligt godt, men jeg er sgu da ikke så fræk at jeg tager penge for det. Du har endnu ikke vist mig et eneste godt skrevet indlæg. Jeg udlover hermed en dusør på en smiley til den der kan give mig et eksempel på en god tekst, skrevet af mr. tt teksforfatter på amino.

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas, som sagt tidligere, kan i se ikke tage den over PM eller mail? Du formår virkelig at ødelægge en tråd. Jeg må godt nok indrømme at jeg aldrig kunne drømme om at bruge en som dig til mit tekst-arbejde. Den måde du udstiller dig selv på her på Amino er jo dybt til grin.

At du så alligevel får kunder herinde (som du påpeger i næsten hvert indlæg) er mig en gåde.

Men nok om det. Back on topic.

Ps. min mail er michael@skalspc.dk hvis du vil kører den videre.

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

TT Tekstforfatter:

Ja, og endnu engang har vi set et godt eksempel på, hvordan en lille flok aminoer ikke formår at forholde sig sagligt til mit indlæg, som burde være almindelig logik for burhus - i hvert fald dem med lidt indsigt og sund fornuft. I stedet for at kommentere fornuftigt vælger man at slå ned på en slåfejl og kalde det en decideret stavefejl ,for jeg kan jo som tekstforfatter slet ikke stave, vel, Lone?
Det er derfor, du finder så mange fejl i mit arbejde på min hjemmeside. Men det er jo også så meget nemmere at slå ned på en lille slåfejl end at forholde sig sagligt til mit indlæg. Og Lone, du må virkelig meget undskylde, at jeg fik lavet en lille slåfejl i forbifarten, men sådan er det jo, når man ikke gider ofre så meget tid på folk, der ikke engang gider at forholde sig til noget, som burde været så logisk. Har du lært dit eget fag på ganske kort tid, fjollehoved? Nej, vel? Det kræver sgu hårdt arbejde. At jeg kommenterer Hans' indlæg skyldes primært, at jeg så, at han forleden dag svarede på en andens indlæg, som spurgte, hvor man kunne lære at skrive gode salgsbreve. Hans svarede, at det ville han da gerne holde et kursus i som om, at det bare var så let, men det er det sgu ikke. Det er dybt useriøst. Jeg undlod dog at kommentere det. Men da jeg så læste hans vedhæftede tekst med et tilbud om at lære at skrive salgsbreve, så blev det altså for meget. At jeg indimellem skriver nogle kritiske indlæg burde læses som positiv og behjælpelig information til dem som af gode grunde ikke har mulighed for at vide bedre. Og det er der heldigvis også en del, der gør. Ellers ville jeg trods alt nok ikke få 40-50 % af mine kunder gennem Amino.

Og hvorfor skulle jeg dog ikke give gode råd? I har sgu allesammen så travlt herinde med at dele råd ud, hvadenten folk har bedt om dem eller ej.

Thomas, du har ganske ret. Jeg HAR arbejdet hårdt i mange år, for at blive det fjollehoved jeg er i dag. 

Jeg slog ned på en slåfejl, fordi det er morsomt når det kommer fra en tekstforfatter, der er i gang med at kritisere en anden tekstforfatter.  Jeg ved sgu da godt, at det var en slåfejl, men det var en morsom én af slagsen, i en morsom sammenhæng.  Jeg kunne have valgt at slå ned på rigtige stavefejl i dine indlæg - eller gøre nar af din kommasætning (som jeg i øvrigt også selv er vanvittigt dårlig til, men jeg tager heller ikke penge for at sætte dem korrekt), men jeg kommenterede den morsomme slåfejl i stedet.
Det svarer til, at jeg tegner en tommelfinger, der peger ned fordi jeg synes en anden tegners håndværk er dårligt, og kommer til at give hånden 6 fingre.  

Om dit indlæg er sagligt? I hvert fald ikke hér. Det havde muligvis været okay at skrive i den tråd du omtaler. Hér, har det i hvert fald intet at gøre. 

Dertil kommer, at Hans tilbyder  iværksættere nogle tips og tricks, til billige penge, der kan optimere de salgstekster de alligevel selv skriver i forvejen. Kan det erstatte en professionel salgstekst, lavet af prisvindende tekstforfattere? Nej. Har han lovet det? Nej. 
Han tilbyder blot at gøre det halvdårlige, lidt bedre til en fornuftig pris. Jeg synes det er et fint tilbud. Jeg ville ikke føle mig vildledt over at jeg ikke ville vinde et fucking Guldkorn, efter at have taget hans kursus.

 

 

 

 

Side 4 ud af 8 (77 indlæg)